728 x 90

نگرانی خامنه‌ای از قیام: مطالبات مردم یک مسأله هست، فتنه‌سازی به‌خاطر مطالبات کار دشمن است

خامنه ای
خامنه ای

خامنه‌ای خلیفه ارتجاع و پدرخوانده داعش در ترس  از اخطار ترامپ پس از ضربات هوایی آمریکا به عواملش در عراق و سوریه گفت:

«آمریکاییها این هستند شما الآن ملاحظه کنید در عراق دارند چه می‌کنند در سوریه چه می‌کنند انتقام داعش را از حشدالشعبی دارند می‌گیرند چون حشدالشعبی وارد میدان شد داعشی را که اینها ساخته و پرداخته بودند زمین‌گیر کرد ازاله کرد اینها در واقع دارند انتقام او را می‌گیرند یک چیزی را بهانه می‌کنند به خاک عراق حمله می‌کنند عده‌یی را شهید می‌کنند بنده به‌شدت نه من فقط، هم من و هم دولت و ملت ایران به‌شدت این جنایت آمریکا را محکوم می‌کنیم.

حالا ملاحظه می‌کنید در بغداد در سراسر عراق! در واقع هیجان ضدآمریکایی چقدر هست! وقتی از این قضایا پیش می‌آید باز آن جناب توئیت کرده یا سخنرانی می‌کنند یا توئیت می‌کنند یا مقاله می‌نویسند که ما این را از چشم ایران می‌بینیم ایران دست ایران است و ما پاسخ به ایران خواهیم داد اولاً غلط می‌کنید. ربطی به ایران ندارد! ما به پیشرفت و عظمت ملت ایران به‌شدت پایبند هستیم هر کسی اینها را تهدید کند ما بدون هیچ ملاحظه‌ای با او روبه‌رو می‌شویم و ضربه خودمان را وارد می‌کنیم ما هرگز کشور را این‌که حالا بعضی‌ها می‌گویند آقا جنگ می‌شود فلان می‌شود نه ما کشور را به سمت جنگ نمی‌بریم لاکن اگر چنان‌چه دیگران بخواهند چیزی را تحمیل کنند در این کشور، ما با قدرت تمام در مقابل شان می‌ایستیم».

 

خامنه‌ای با دق دلی و یاوه‌گویی علیه جوانان شورشگر بعد از کشتار بیش از ۱۵۰۰تن به فرمان او در قیام سراسری گفت:

«مطالبات مردم یک مسأله هست فتنه سازی به‌خاطر مطالبات یک مسأله دیگر است این دومی کار دشمن است کار دوست نیست دوست وقتی می‌بیند ماشینی کند حرکت می‌کند در سربالایی درست نمی‌تواند حرکت کند کمک می‌کند هل می‌دهد ماشین حرکت کند دوست این جوری هست اگر ماشین خاموش شده روشن شود وارد صحنه می‌شود اما این جور حرکت می‌کند دشمن چه کار می‌کند وقتی دید ماشین حرکت نمی‌کند می‌زند فرض کنید الآن قسمت ماشین را که فعال هست آن را از بین می‌برد کار دشمن این است که امسال هم البته ملاحظه کردید در آبان مردم مطالباتی داشتند دشمنی که افرادی را آماده کرده بود از این فرصت مطالبات استفاده کرد فوراً وارد شد و شروع کرد به تخریب کردن و بصیرت مردم اینجا بود که به مجردی که دیدن حساب تخریب و زدن و آتش زدن و نابود کردن و زیربناها را خراب کردن است، کشیدند کنار؛ مردم مطالباتشان بود و هست من می‌گویم آن کسانی که از مطالبات مردم سوء‌استفاده می‌کنند غالباً کسانی هستند که با سرویسهای اطلاعاتی دشمنان سرو کار دارند غالبن اینجوری است حالا یک عده‌یی هم البته هیجانی ممکن است بیایند وسط میدان اما آن کسانی که صورتهای خودشان را می‌بندند به انبار بنزین حمله می‌کنند به انبار گندم ذخیره کشور حمله می‌کنند که آتش بزنند توی شهر را می‌افتند زیربناها را که متعلق به دولت است که متعلق به مردم تخریب می‌کنند این‌ها حالا بندرت ممکن است کسانی در اینها باشند که صرف هیجان کشانده باشد اما دست‌اندر کاران و گردانندگان‌شان به اعتقاد بنده با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه مرتبط هستند اینها می‌دانند که چه کسانی هستند آماده اینها را نگه‌داشتند یک بهانه پیش بیاید بیایند در میدان».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d272436-43f6-4294-9d02-04b4bc4191a4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات