728 x 90

پول‌ها اینجاست! اینجا

روز ۶فروردین ۹۷ ولی‌الله سیف، رئیس‌کل بانک مرکزی آخوندها، در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایلنا، گفت: «دیگر هیچ مؤسسه مالی غیرقانونی در کشور وجود ندارد و معرفی مؤسسان این بانکها برعهده قوه قضاییه است».

رئیس‌کل بانک مرکزی آخوندها سپس افزود: «دغدغه اصلی او در حال حاضر، حل مشکل سپرده‌گذارانی است که دارایی‌هایشان توسط این مؤسسات ربوده شده است».

حرف‌های سیف که اکنون حدود یک سال است ۲۴ساعت شبانه‌روز و در تمام طول سال در هر گذرگاه و معبر و محله‌یی که رد می‌شود با شعار خشم‌آگین تظاهرکنندگان غارت‌شده روبه‌رو می‌شود (مرگ بر سیف!) نشان از نوعی بی‌طاقت شدن وی دارد. سیف در حالی زبان به سخن گشوده که دیگر تقریباً همگان می‌دانند:

اولا: تمامی مؤسسه‌های مالی‌یی که پول ملت را بالا کشیده‌اند، متعلق به سپاه پاسداران و در مواردی هم متعلق به آستان‌ قدس هستند!

ثانیا: معرف این موسسات، قوه قضاییه و شخص لاریجانی است!

ثالثا: سیف و بانک مرکزی، تنها مشاطه‌گر دستگاههای غارتگری هم‌چون سپاه‌ پاسداران است و بس!

بی‌خود هم نبود که در هنگامه‌یی که همه ملت خطاب به مقامات نظام دم گرفته بودند: فیش‌های حقوقی خودتان را نشان بدهید، هیچ پاسداری حتی برای نمونه هم که شده، پیدا نشد که زیراکس یک فیش حقوقی خود را منتشر کند! چرا که همگی در شمار نجومی‌بگیرهای نظام هستند و پول خردشان میلیاردها تومانی است که گاهی وقتها به‌عنوان شیرینی! به برخی مقامات آفریقایی و دیگر جاها می‌دهند!

به هرحال در کنار پاسداران و لاریجانی‌ها و... در رده‌های پایین‌تر نظام نوبت به وزرای دولت می‌رسد که در شمار فرودستان نظام! هستند و خودشان هم بدشان نمی‌آید که «باند مغلوب نظام» معرفی شوند!

نگاهی به میزان دارایی‌های همین باند مغلوب و فرودست! نظام که «دست‌نشانده» بالایی‌هایشان هستند، فرصتی است تا در پرتو عدد و رقم‌های مشعشع آن، یاد بگیریم «فرودست» یعنی چی؟ و تازه حساب کنیم فرادستان نظام چقدر دارند؟!

چند وقت پیش آخوند بدنام طائب یکی از سرکردگان لباس‌شخصی‌های نظام در یک منبر خودمانی برای تیز کردن چنگ و دندان اعضای باند خودشان، حقوق و دارایی‌های برخی وزرای نظام را رو کرد.

وی گفت: «این دولت رسماً اشرافیهرفتم به یکی از استانها. با استاندارش سلام علیک کردم گفتم وضعت چطوره؟ گفت الحمدالله خوبه! ۷۷۰میلیارد تومن ثروتشه! این وزیر مسکنتون ثروت اعلانیش به مجلس ۴۵۰میلیارد تومنه!‌ این آقای وزیر صنعت شما، ثروت اعلانیش به مجلس، ۸۰۰هزار میلیارد تومنه!‌ این آقای وزیر بهداشت شما، ثروت اعلانیش، ۱۲۰۰میلیارد تومنه۱۲۰۰میلیارد تومنو بذار بانک، سود ماهانه‌اش میشه ۱۹میلیارد تومن! یکی دیگر از این آقایان، قیمت یک لوستر منزلش ۹۰میلیون تومنه!‌

این آخوند شارلاتان که وسط افشاگری باند رقیب، عنان اختیار از کف داده و حواسش نبود، مسئولیت وضعیت ساخت و ساز مسکن مهر را هم ندانسته به عهده گرفت و روشن کرد که خودش در شمار سازندگان مسکن مهر است. همان مسکن مهری که به جای مصالح ساختمانی در آن از نخاله ساختمانی استفاده شده و در نتیجه زلزله کرمانشاه، باعث قتل بسیاری شهروندانمان شد.

طائب البته به جز یک موردی که از دستش در رفت و به نقش خودش در مقاطعه مسکن مهر اشاره کرد، از باند خودشان «چیز» بیشتری لو نداد.

البته قبلاً در این جنگ و دعوای باندی بر سر چپاول و غارت ملت، باند مقابل هم از همین باند طائب چیزهایی رو کرده‌اند که کم هم نیست. البته دیری نخواهد پایید که حسابهای بانکی و فیشهای حقوقی پاسداران و لباس‌شخصیها هم از هزارتوی نظام بیرون آورده شود.

الغرض به سیف باید گفت که پول‌ها اینجاست! اینجا، ملت می‌دانند و بقیه حرفها را مفت هم نمی‌خرند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95997152-00ee-42d3-b061-015bf4da0fe2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات