728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۴تیر۹۸

تحریم ولی‌فقیه ارتجاع توسط رئیس‌جمهور آمریکا مورد استقبال مقامهای این کشور قرار گرفت

مایک پمپئو:‌ دفتر خامنه‌ای خودش را با هزینه مردم ایران ثروتمند کرده است. تحریم‌ها، رهبری رژیم ایران را از منابع مالی برای گسترش ترور و سرکوب مردم ایران محروم می‌کند.

مایک پنس: دونالد ترامپ تحریم‌های کوبنده‌یی علیه رژیم ایران اعمال کرد.

جان بولتون: ما به اعمال فشار حداکثری علیه رژیم ایران تا زمانیکه حمایتش از تروریسم و پیگری‌اش در دستیابی به تسلیحات اتمی را متوقف سازد، ادامه خواهیم داد.

سناتور تام کاتن: هیچ‌کس بیشتر از خامنه‌ای مسئول کارزار تروریستی و سرکوب ایران نیست و هیچ‌کس بیش از او مستحق این تحریمها نیست.

مارک دوبوویتز: مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها در واشنگتن: ایرانیان می‌دانند که خامنه‌ای و مأموران دون پایه‌اش، دزدانی هستند که میلیاردها دلار از دارایی‌های مردم ایران را دزدیده‌اند.

 

شورای امنیت حملات به نفتکشها را محکوم می‌کند

شورای امنیت سازمان ملل حملات رژیم آخوندی به نفتکشها در خلیج‌فارس و دریای عمان را به‌عنوان تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین‌المللی محکوم کرد.

 

هشدار رسمی سه قدرت اروپایی به رژیم ایران درباره کاهش تعهدات هسته‌ای

خبرگزاری رویترز: فرانسه، انگلستان و آلمان در خصوص تهدید رژیم ایران به کاهش تعهدات در برجام، به رژیم آخوندی هشدار دیپلماتیک رسمی داده‌اند

 

صادرات نفت ایران به زیر ۳۰۰هزار بشکه در ماه جاری رسید

خبرگزاری رویترز: شرکت ردیابی نفتکش‌ها گفته اند نفت خام صاداراتی ایران حدود ۲۴۰هزار بشکه در روز رسیده است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cbd38255-5b77-49d6-8e06-b9401fd424a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات