728 x 90

مروری بر توطئه‌های رژیم علیه مجاهدین در آلبانی

جشن نوروزی مجاهدین در آلبانی
جشن نوروزی مجاهدین در آلبانی

تأثیرات شکست بزرگ رژیم آخوندی در انتقال پیروزمند و سازمان‌یافته رزمندگان اشرفی و استقرار مجاهدین در آلبانی این روزها بیش‌‌از‌پیش برای دشمن ضدبشری معلوم می‌شود. حکومت آخوندی اکنون بیش از گذشته افسوس می‌خورد که چرا نتوانست کار مجاهدین را هنگامی که در عراق بودند یک‌سره کند. دلیل این افسوس و علت افزایش توطئه‌های رژیم علیه مجاهدین در آلبانی چیست؟

قیام مردم ایران سر بازایستادن ندارد و آتش خیزش و اعتراضات مردمی هر روز در گوشه‌یی از میهن شعله‌ور می‌شود. رژیم آخوندی به‌وضوح در مقابل پیشروی اعتراضات مردمی مستأصل شده است. از سوی دیگر آخوندها هر روز بیش از روز گذشته در باتلاق بحرانهای اقتصادی و اجتماعی و بین‌المللی فرو می‌روند. در چنین شرایطی این دیکتاتوری رو به سقوط در هر تکان و تحولی، موجودیت خود را از ناحیه مقاومت سازمان‌یافته در خطر می‌بیند.

درست در نقطه مقابل وضعیت حاکمیت آخوندی، مجاهدین ‌گامهای مهمی در همین زمان به جلو برداشته‌اند. گامهایی مانند انتخاب مسئول اول مجاهدین و استقرار رزمندگان در قرارگاه اشرف۳. این پیشرویها شکستهای بزرگی را به دیکتاتوری آخوندی و مقاصدش برای انهدام مقاومت سازمان‌یافته تحمیل کرده است. این تغییر در چرخش تعادل بین جنبش مقاومت و دشمن بحران‌زده، فضای امید و روحیه رزمنده را به جامعه ایران انتقال داده است.

در چنین شرایطی همان‌گونه که شورای ملی مقاومت ایران در اجلاس میاندوره‌یی خود به‌دنبال قیام دیماه ۹۶ تأکید کرد: حکومت آخوندی با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها درصدد ضربه زدن به نیروی پیشتاز و مقاومت سازمان‌یافته بود و هار و زخم‌خورده از شکست استراتژیک و جبران‌ناپذیرش در عملیات انتقال مجاهدین، تا توانست عوامل سوخته و فرسوده‌اش را به عقده‌گشایی‌های تکراری وادار کرد، اما به‌روشنی دریافت که مهمل‌بافی بسیجیان حقیر سیاسی در خارجه هم، مانند «توپ، تانگ، بسیجی» در داخله، دیگر اثر ندارد!

شورا نتیجه‌گیری کرد زیرا هم‌چنانکه مسئول شورا در پیام ۱۶دیماه ۹۶ خود یادآوری کرده است: «وقتی که رژیمی دارد واژگون می‌شود، موضوع و صورت‌مسأله آلترناتیو و رهبری است».

 

مجاهدین در آلبانی، یک شکست سنگین برای اطلاعات خامنه‌ای

با خروج موفقیت‌آمیز مجاهدین از عراق و ورود به آلبانی خامنه‌ای و دستگاههای عریض و طویل اطلاعاتی و خیل مزدوران محلی‌اش در عراق متوجه عمق ضربه‌‌یی که متحمل شده بودند، گشتند!

خامنه‌ای از آن پس باید به‌دنبال راه‌کارهای دیگری برای ضربه زدن به مجاهدین می‌رفت که بسا سخت‌تر از روزگاری بود که مجاهدین در یک جمعیت انبوه و فشرده در کانکس‌های بی‌دفاع لیبرتی و در تیررس مستمر آخوندها قرار داشتند.

مجاهدین از کمپ لیبرتی تا آلبانی

مجاهدین از کمپ لیبرتی تا آلبانی

 

بندزدن طرح‌های شکسته بغداد در آلبانی!

ناصر شعبانی، عضو ”اتاق منافقین“ در نیروی قدس، در گزارش خود در این باره گفته:

از آنجا که ترور(مسئولان و رهبران مجاهدین در عراق) عملی نشد لذا در قدم بعدی، به دنبال بهبود روابط با آلبانی و گیردادن به مجاهدین در آنجا هستیم. هدف اول ما افزایش کنترل بر کمپ و ساختمانهای مجاهدین و ارتباطات آنها،

و هدف دوم بایستی نفوذ و بکارگرفتن افراد جداشده باشد.

واقعیت این است که قدرت جذب نیروی مجاهدین نسبت به قبل بیشتر شده و جوانان در خارج و داخل کشور جذب آنان می‌شوند.

قدرت سازماندهی مجاهدین در خاورمیانه بی‌نظیر است. برای اقدامات اطلاعاتی علیه مجاهدین در آلبانی منتظر تصویب بودجه برای آلبانی هستیم تا همان کار اطلاعاتی که علیه مجاهدین از طریق استخبارات در عراق داشتیم را در آلبانی نیز ادامه دهیم...

 

چشم حسرت سفیر آخوندها از عراق تا آلبانی به‌دنبال مجاهدین

پاسدار دانایی‌فر در همان زمان در یک مصاحبه غیرعلنی گفته بود، مسئولان پرونده مجاهدین در وزارت اطلاعات و در نیروی قدس و شورای عالی امنیت ملی به سفارت کشورمان در تیرانا منتقل خواهند شد. به من هم پیشنهاد داده شد ۲سال به آلبانی بروم ولی تصمیم نگرفته‌ام. وزارت‌خارجه هم مخالف است. قدر مسلم این‌که پرونده اینها(مجاهدین) بسته نمی‌شود.

 

توطئه‌های وزرات‌خارجه رژیم علیه مجاهدین در آلبانی

یکی از سرکردگان وزارت‌خارجه رژیم نیز در خصوص سیاست رژیم در قبال مجاهدین در آلبانی همان‌ روزها گفت:

طرح و چارچوبی برای نزدیک کردن آلبانی به ایران، در شورای عالی امنیت ملی تصویب شده است. در این طرح ایران می‌خواهد مدام برای سازمان خلق(منظورش سازمان مجاهدین خلق ایران است)  مزاحمت ایجاد کند تا (مجاهدین) فرصت ضربه زدن به نظام را نداشته باشند. این توافقنامه را ما با عراق هم داشتیم هر چند در آنجا به نتیجه نرسید و در آلبانی هم معلوم نیست به کجا برسیم اما سیاست درست همین است تا زمانی که از بالا دستور اقدامات مؤثرتر برسد(منظور از اقدامات مؤثرتر، عملیات تروریستی است!)... در شورای عالی امنیت هم بحث شده که ما نگذاشتیم اموالشان را ببرند یا بفروشند والا دستشان در آلبانی و خارج خیلی باز می‌شد...

توطئه‌های رژیم برای مجاهدین در آلبانی آرام آرام آشکار می‌شود

به گزارش خبرگزاری رژیم در روز ۲۷مهر ۹۵، محمدنیا، مأمور وزارت اطلاعات تحت عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران، استوارنامه خود را به رئیس‌جمهور آلبانی تقدیم کرد.

به گزارش ایرنا محمدنیا «ضمن ابلاغ سلام گرم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران به همتای آلبانیایی خود، گسترش روابط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با کشور دوست و برادر آلبانی را تمایل و علاقه تمامی مقامات جمهوری اسلامی توصیف کرد و افزود: برای گسترش و تعمیق روابط دو کشور، بدون ابهام در تمامی زمینه‌ها تلاش می‌کنم و مطمئنم که با حمایت‌های جناب‌عالی و دوستانتان روابطی قوی و مستحکم خواهیم داشت».

متعاقباً سفیر آلبانی در ترکیه نیز به تهران رفت و به‌عنوان سفیر اَکرِدیته  در ۹آبان استوارنامه خود را به ظریف داد.

 

تشبثات رژیم آخوندی برای مخدوش کردن چهره مجاهدین در اسفند ۹۵ بالا گرفت

به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم(ایرنا ۸اسفند ۹۵) مسئول خبرگزاری رسمی آلبانی به تهران دعوت شد تا به‌گفته اطلاعات آخوندی با خانواده‌های قربانیان ترور شده از سوی مجاهدین دیدار نموده و اشک بیافشاند!

به نوشته خبرگزاری رژیم:

در این ملاقات، قربانیان ترور با اشاره به جنایتهای تروریستی منافقین در ایران، عراق و هم‌چنین همکاری نزدیک آنها با گروه تروریستی داعش، حضور اعضای گروهک تروریستی منافقین در کشور آلبانی را خطری جدی برای امنیت شهروندان این کشور دانسته و بیان داشتند: بی‌شک یکی از راه‌های پیشگیری از فعالیت این گروه‌های تروریستی نمایش آثار برجامانده از اقدامات آنها در کشورهای مختلف است، اقداماتی که تنها در ایران بیش از دهها هزار قربانی ترور بر جای گذاشته است.

 

صحنه‌آرایی‌های خامنه‌ای برای شیطان‌سازی مجاهدین در آلبانی

صحنه‌آرایی‌های خامنه‌ای برای شیطان‌سازی مجاهدین در آلبانی

 

و به این ترتیب، خیمه‌شب بازی آخوندها در آلبانی شروع شد

آخوندها از روی ناچاری و در حضیض استیصال وارد این بازی شدند، در حالی‌که تا چندی پیش در بغداد به‌راحتی می‌توانستند با آوردن گله‌های مزدورانشان تا پشت دیوار مقر مجاهدین در لیبرتی به زمینه‌چینی برای انجام حملات موشکی و حتی شبیخون‌های زمینی بر ضد مجاهدین بپردازند.

آخوندها اینک خود بیشتر از هر کس و هر وقت دیگر از خروج مجاهدین از عراق پشیمان شده‌اند!

 

از روزگاری که مجاهدین در تیررس خامنه‌ای بودند تا مجاهدین در آلبانی، فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران به‌دنبال مجاهدین

از روزگاری که مجاهدین در تیررس خامنه‌ای بودند تا مجاهدین در آلبانی، فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران به‌دنبال مجاهدین

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13373772-0464-45de-b74b-e2c4a7fa5114"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات