728 x 90

محکومیت انتشار انیمیشن تحریک‌آمیز توسط خامنه‌ای برای انجام عملیات تروریستی در آمریکا

کاخ سفید
کاخ سفید

روز پنجشنبه ۲۳دیماه سخنگوی کاخ‌سفید در واکنش به انتشار انیمیشن تحریک‌آمیز منتشر شده در سایت خامنه‌ای برای انجام عملیات تروریستی علیه ترامپ گفت: طبعاً ما قبلاً نیز چنین فیلمها و یا رفتار و لفاظی‌های تنفرانگیزی را از جانب ولی‌فقیه رژیم ایران دیده‌ایم.

روز پنجشنبه ۲۳دیماه سخنگوی وزارت دفاع آمریکا نیز گفت: این بخشی از اقدامات شریرانه و مستمر رژیم ایران است که در منطقه مرتکب می‌شود. و هم‌چنین تهدیدی برای منافع ملی ماست.

وی افزود: جدای از این ما شاهد ادامه حمایت رژیم ایران از شبکه‌های تروریستی در خاور نزدیک و به‌خصوص حمایت آن از شبه‌نظامیان در سوریه و عراق هستیم که نیروهای نظامی ما را مورد حمله قرار می‌دهند. ما در وزارت دفاع آمریکا روی این تهدیدها متمرکز هستیم و از توانمندی نظامی برای دفاع از خودمان در منطقه برخورداریم.

سخنگوی وزارت دفاع هم‌چنین گفت: ما هر تهدیدی از جانب رژیم ایران، از جمله همین ویدئو، را جدی می‌گیریم.

 

سناتور لیندزی گراهام از اعضای ارشد جمهوریخواهان در سنای آمریکا نوشت: در رابطه با رژیم ایران، اگر می‌خواهید بدانید ما با چه کسانی طرف هستیم، این ویدئو همه چیز را به شما می‌گوید.

 

جیم بنکس نماینده کنگره آمریکا گفت: ولی‌فقیه رژیم ایران امروز رئیس‌جمهور سابق آمریکا را تهدید به‌قتل کرد... دولت بایدن باید فوراً و به‌طور علنی این عمل را محکوم کند و به همه گفتگوها با رژیم ایران پایان دهد.

 

مایک پمپئو به تلویزیون فاکس نیوز گفت: روز پنجشنبه شلیک یک موشک توسط شبه‌نظامیان رژیم ایران علیه سفارتمان در بغداد را داشتیم. من کلیپی را دیدم که آنها تهدید می‌کردند پرزیدنت ترامپ و مرا به‌قتل برسانند.

برای رژیم ایران و نیروی قدس آن روشن است که آنها خواستار انتقام از پرزیدنت ترامپ و من می‌باشند. این تصمیم درستی از سوی پرزیدنت ترامپ بود و من آنرا به او توصیه کردم.

امروز مذاکره‌کنندگان ما بانمایندگان این رژیم نشسته و به آنها پول و منابع و ابزاری می‌دهند که هم‌چنان به ساختن شبکه تروریستی‌شان در سراسر جهان ادامه دهند و این یک خطای فاحش است.

 

وزیر خارجه قبلی آمریکا افزود: من در تمام طول عمرم نتوانستم تصور کنم در حالی‌که رژیم ایران به دیپلماتهای ما در بغداد حمله می‌کند و مقامات ارشد سابق آمریکا را تهدید می‌کنند، ما در وین با این رژیم پای میز مذاکره بنشینیم!.

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات