728 x 90

ظریف دیدار با سرکردگان تروریست سپاه پاسداران را، افتخارآمیز خواند

محمد جواد ظریف
محمد جواد ظریف

ظریف وزیر خارجه رژیم آخوندی روز ۲۱ فروردین ۹۸ با سرکردگان تروریست سپاه پاسداران از جمله پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس دیدار کرد.

وی طی پیامی این دیدار را افتخارآمیز خواند و گفت: باعث افتخار من بود که با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران دیدار کردم.

خاطرنشان می‌شود وی همچنین در واکنش به نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران به‌نحو مضحکی از آخوند روحانی خواست فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در غرب آسیا را لیست‌گذاری کند!

لازم به ذکر است که مجلس آخوندی با پوشیدن لباس پاسداری از نظام ولایت فقیه، و فارغ از درد و رنج مردم مناطق سیل‌زده، تمام جلسه روز سه‌شنبه ۲۰ فروردین خود را به برپایی نمایشهای مشمئزکننده و تصویب لوایح پوشالی در واکنش به لیست‌گذاری سپاه پاسداران خامنه‌ای اختصاص داد.

 

پاسدار علی لاریجانی در جلسه مجلس رژیم شکست برجام و تأثیر تحریم‌ها را منکر شد و گفت: می‌دانیم که چرا (سپاه پاسداران را در لیست بردند) تصور می‌کردید با خروج از توافق هسته‌یی می‌توانید به نظام ضربه بزنید و تصور می‌کردید در سال گذشته می‌توانید فروش نفت ایران را به صفر برسانید، اما موفق نشدید.

باندهای ورشکسته دیکتاتوری تروریستی آخوندها که از این پیش‌تر در آویختن به دامان از ما بهتران و خرج هزینه‌های کلان برای بمباران مجاهدین توسط آمریکا و انگلیس در جریان حمله به عراق گلو پاره می‌کردند، حالا در بن‌بست مماشات و شکست برجام و پایان ماجرای اصلاح طلب- اصول گرا، « همه با هم »، برای بلوفها و دعاوی مسخره علیه آمریکا از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و سرانجام طرح مضحکی را به تصویب رساندند که اجرای آن تنها با دستور خامنه‌ای امکانپذیر است!

آنها در عین‌حال در تنگنای شکست برجام، از دولت آخوند روحانی خواستند تلاش کند با فعالیت‌های دیپلماتیک موقعیت سپاه پاسداران را تثبیت کند. در یکی از مواد مضحک این طرح، آمده است: دولت موظف است با استفاده از ظرفیت‌های حقوقی و سیاسی و دیپلماتیک خود، بهره‌مندی نیروهای آمریکایی از تأسیسات، تجهیزات، منابع مالی و دیگر کمکهای احتمالی کشورهای منطقه را به حداقل ممکن برساند!

وحشت خامنه‌ای از قیام مردم ایران در شب لیست‌گذاری تروریستی پاسداران/ واکنش روحانی به لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b26816e-dabe-4bd1-bc50-3a3df52cfee5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات