728 x 90

طرح عدم کفایت و استیضاح آخوند روحانی در ۱۴محور در مجلس ارتجاع

طرح استیضاح آخوند روحانی در مجلس ارتجاع
طرح استیضاح آخوند روحانی در مجلس ارتجاع

اگر

طرح عدم کفایت و استیضاح آخوند روحانی صبح امروز یکشنبه ۲۸ بهمن ۹۷ در مجلس ارتجاع توسط جمعی از اعضای آن تهیه و تدوین شد.

این طرح در ۱۴محور از جمله عدم برخورد با بیکاری، سومدیریت در کنترل بازار ارز، وارد آمدن خسارت به منافع ملی، سو مدیریت در کنترل قیمت کالاهاست.

آخوند مجتبی ذوالنور اقدام به گرفتن امضا از اعضای مجلس ارتجاع برای طرح استیضاح آخوند روحانی کرد.

لازم به یادآوری است که خامنه‌ای در دیماه ۹۷ به‌خاطر نگرانی از شکنندگی رژیم و وضعیت حساس کنونی تمامی استیضاح‌ها را از دستور کار مجلس ارتجاع خارج کرد.

ایرنا خبرگزاری رسمی رژیم در این باره نوشت: علی اصغر یوسف نژاد در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه ۱۶دیماه گفت: هیچ استیضاحی در دستور کار مجلس قرار ندارد و تمامی استیضاح‌ها از دستور کار مجلس خارج شده است.

وی افزود: طراحان تمامی استیضاح‌ها امضاهای خود را پس گرفتند.

نماینده رژیم از ساری در مجلس آخوندی در مورد استیضاح وزیر کشور دولت روحانی گفت: حدود ۲۰امضا برای استیضاح جمع شده بود که همگی آن را پس گرفتند.

خاطرنشان می‌شود هفته گذشته نامه‌یی از دفتر خامنه‌ای خطاب به رئیس مجلس ارتجاع نوشته شده بود مبنی بر این‌که با توجه به شرایط پیچیده کشور استیضاح وزرا به صلاح نمی‌باشد.

 

بیشتر بخوانید

کابینه آخوند روحانی زیر تیغ استیضاح

هادی بهادری عضو مجلس ارتجاع با اشاره به آخرین وضعیت استیضاح وزرای صنعت، معدن و تجارت، راه، آموزش و پروش و کشور رژیم، از جمع‌آوری امضاء برای استیضاح وزیر اطلاعات کابینه آخوند روحانی خبر داد و اعلام کرد هم‌اکنون استیضاح چند نفر از وزرا به‌طور جدی مطرح است و همزمان زمزمه‌هایی هم در مورد برخی دیگر از وزرا به گوش می‌رسد. به‌نحوی که باید بگوییم در حال حاضر از استیضاح اکثر وزرای دولت صحبت می‌شود.

بهادری عضو فراکسیون امید مجلس ارتجاع گفت: هم‌اکنون بیش از ۲ماه از استیضاح آقای ربیعی می‌گذرد اما هنوز وزیر جدید کابینه معرفی نشده است. همچنین مدت قابل‌ توجهی نیز از استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی گذشته و در این مورد هم جایگزینی معرفی نشده است. در نتیجه به‌نظر می‌رسد بخشی از مشکل هم همین کند بودن دولت در تصمیم‌گیری است.

همچنین عضو کمیسیون عمران مجلس ارتجاع گفت: در صورت استیضاح، برکناری یا استعفای ۵نفر از وزرای دولت، هیات وزیران باید مجدداً تشکیل شده و رای‌ اعتماد بگیرد اما از طرفی به‌نظر می‌رسد دولت علاقه‌یی به معرفی همان ۲وزیری که در حال حاضر برکنار شده‌اند نیز ندارد.

نماینده رژیم از ارومیه گفت: از طرفی با توجه به عبور از موعد آغاز سال تحصیلی استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز دوباره در دستور کار نمایندگان قرار گرفته است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1b784c6-2ddb-4de9-8079-da73b72ef609"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات