728 x 90

خطر بیخ‌گوش خامنه‌ای است!

اعتراضات - آرشیو
اعتراضات - آرشیو

خطر بیخ‌گوش خامنه‌ای است، به بیلان حرکت‌های اعتراضی مردم در همین چند روزه نگاه کنید! فقط یک آخوند دجال از جنس خامنه‌ای می‌تواند واقعیت انفجاری جامعه کنونی ایران را با تمامی خبرهای اعتراضی‌اش انکار کند. اعتراض‌هایی که در حال کشیدن فرش از زیر پای خامنه‌ای و دیکتاتوری‌اش هستند.

 

مختصات دقیق‌تر نقطه خطر!

این روزها خامنه‌ای و نیروهای سرکوبگرش با پیش‌قراولی پاسدار سلامی، پیوسته گاردشان را رو به بیرون می‌بندند، برای شیخ‌نشینهای جنوب خلیج‌فارس خط و نشان می‌کشند، چیزی به انگلیس می‌گویند و تکه‌ای به آمریکا می‌پرانند و آن‌چنان غرق این بازی رسانه‌ای شده‌ند که هرکس نداند فکر می‌کند خامنه‌ای تماماً با دشمن خارجی درگیر است اما هنگامی که به خبرها با دقت بیشتری نگاه می‌شود روشن می‌شود مشکل خامنه‌ای در داخل کشور کمتر و کوچک‌تر از معضل خارجی است.

از خامنه‌ای دجال‌تر وزیر خارجه‌اش جواد ظریف است که رسانه‌ها از قول او مطلبی نقل کردند که کم جالب نیست!

روزنامه حکومتی حمایت روز ۲۹تیر ۹۸نوشت:‌ « ظریف همچنین با بیان این‌که احتمال بیش از پنجاه‌درصدی وجود دارد که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا باقی بماند، گفت: ایران برای مقابله با او طی شش سال آینده آماده می‌شود. وی در گفتگو با تلویزیون آمریکایی بلومبرگ هم تأکید کرد که ایران منتظر خروج رئیس‌جمهور آمریکا از قدرت نیست».

دیکتاتور و پادوی سیاست‌خارجی‌اش آن‌چنان صحبت می‌کنند که گویا ۶سال دیگر هم همین دسته اراذل و اوباش قدرت را در دست دارند! اینان حتی اگر پای خطبه‌های نمایش جمعه تهران هم نشسته بودند از کبریت بی‌خطر نظام (امامی کاشانی گرداننده نمایش جمعه۲۸تیر تهران) می‌شنیدند که گفته بود:

«در این شرایط که دنیا چنین است و کشور رو دشمن این‌چنین از نظر اقتصادی و اخلاقی و سیاسی به فشار و سختی انداخته /الان مسیری است که ایران میره و دشمن از هر طرف ما رو احاطه کرده است».

جوکار امام جمعه قدس در تکمیل حرف امامی کاشانی گفته بود:‌ «امروز منافقان... قصد براندازی دارند».

و خدری یک امام جمعه دیگر می‌گوید: «بررسیها نشان می‌دهد که بیش از ۷۰ درصد فراخوانهای اعتراض و فیلم‌های اغتشاش و شبهه افکنی‌ها که در سایت‌های ضد انقلابی منتشر می‌شود، از کانال‌های مربوط به سازمان (مجاهدین) است».

و پس از تمامی این صغری و کبری چیدنها هنگامی که به حرکت‌های اعتراضی مردم و خبرهای همین چند روز اخیر آن دقت می‌شود تازه روشن می‌ گردد که چرا خامنه‌ای و سردمداران نظامش تا این حد وحشت‌زده‌ هستند؟!

 

برخی حرکت‌های اعتراضی روزهای اخیر

طی روزهای اخیر و به‌رغم تمامی خبرهای درگیری‌ در خلیج‌فارس و تنگه هرمز که دیگر خبرهای جهان را هم تحت‌الشعاع قرار داد، اما ایران و صحنه اجتماعی داخل کشور اساساً درگیر تظاهرات خیابانی و حرکت‌های مردمی به‌جان آمده بود، حرکاتی که هم‌چنان ادامه دارند:

روز ۲۸تیر شماری از کارکنان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه در جنوب کشور در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات دستمزدی خود دست به تجمع اعتراضی زدند.

همزمان شمار دیگری از کارگران شرکت گونی بافی آذر فدک شبستر در شمال‌ِغرب کشور (آذربایجان شرقی) در تجمعی مشابه آنچه که در جنوب جریان داشت، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

روز ۲۵تیر غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین وابسته به سپاه پاسداران در اعتراض به غارت دارایی‌ یک عمرشان در برابر بانک مرکزی رژیم تجمع کردند. تجمع‌کنندگان علل تجمع را بشرح زیر توضیح دادند:

۱- خیانت در امانت و سپرده‌های مردمی که به مجوز بانک مرکزی رژیم، اعتماد و اطمینان کرده‌اند

۲- کلاهبرداری مؤسسه کاسپین از ملت با داشتن مجوز رسمی و بدون قید و شرط از بانک مرکزی

۳- پرداخت نشدن سپرده‌ها با گذشت سه سال که منجر به از بین رفتن ارزش پول مردم شده است».

همان روز دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس تهران یک اعتصاب صنفی دانشجویی برگزار کردند که ناشی از گران شدن غذای سلف‌سرویس و تعطیلی‌های آن بود.

۲۵تیر کارگران زحمتکش شهرداری آبژدان شهرستان اندیکا در خوزستان در اعتراض به پرداخت نشدن ۱۰ماه حقوق‌شان در مقابل استانداری در خوزستان تجمع کردند.

دوشنبه ۲۴تیر ۹۸جمعی از اهالی روستای زیارت ساحلی از توابع شهرستان دشتی واقع در استان بوشهر در اعتراض به واگذاری شهرک شیلاتی دست به تجمع اعتراضی زدند.

همان روز جمعی از کارگران خدمات شهری و فضای سبز شهر نی‌ریز با حضور در جلسه شورای شهر نی ریز نسبت به عدم پرداخت حداقل حقوق رسمی اعتراض کردند.

یکشنبه ۲۳تیر ۹۸مربیان پیش دبستانی خوزستان در اعتراض به پاسخ ندان به مطالبات‌شان در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند. آنها خواستار تغییر وضعیت اسفبار کنونی و تأمین امنیت شغلی‌شان هستند».

همان روز جمعی از کارگران خدماتی و فضای سبز شهرداری منجیل در اعتراض نپرداختن حقوق شان، در مقابل ساختمان اداره کار رژیم واقع در میدان تکاوران شهر منجیل، تجمع کردند.

و باز هم همان روز جمعی از خانواده‌های بازداشت‌ شدگان در گرمای ۶۰درجه اهواز، در اعتراض به سرنوشت نامعلوم فرزندان و اعضای خانواده‌شان و بلاتکلیفی صدها تن در زندان و بازداشتگاهها در مقابل دادگاه انقلاب رژیم در اهواز واقع در کیانپارس خیابان توحید، جنب پل تجمع کردند. آنها خواستار روشن شدن سرنوشت فرزندان خود شدند.

یکشنبه ۲۳تیر ۱۳۹۸بنا بر گزارش خبری ایسنا؛ تعدادی از مربیان پیش دبستانی از نقاط مختلف کشور در اعتراض به عدم اجرای مصوبه مجلس درباره‌ حق‌التدریس شدن مربیان پیش دبستانی، مقابل ساختمان مجلس در تهران، تجمع کردند.

شنبه ۲۲تیر ۹۸رژیم جنایتکار آخوندی با اعزام مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی که مجهز به انواع تجهیزات ضدشورش و لودر بودند، به هموطنان عرب منطقه برومی در خوزستان وحشیانه تهاجم کرده و قصد تخریب خانه‌های اهالی این روستا را داشتند. اما روستاییان و به‌ویژه جوانان شجاع در برابر این اقدام با پرتاب سنگ و شعارهای الله اکبر مقاومت کرده و مانع از تخریب خانه هایشان شدند. مأموران جنایتکاران که اقدام به شلیک هوایی کردند، نهایتاً توسط مردم وادار به عقب‌نشینی شدند. مأموران مجهز به باتون و کلاه خود و سایر تجهیزات به‌شدت ترسیده بودند. جوانان غیور به مأموران حمله کردند تا آنها را گوشمالی بدهند که خانواده‌های این جوانان مانع آنها شدند. برومی منطقه‌ای دارای ۵۰حلقه چاه نفت است. این منطقه در جاده اهواز ـ ماهشهر در ۱۳کیلومتری شهر اهواز و در دهستان مشرحات واقع است.

و باز هم در همان روز ۲۲تیر کارکنان شرکت کاوشگران معدن ۵گل گهر(شهرستان سیرجان) تجمع اعتراضی برگزار کردند کارگران در اعتراض به تعطیلی شرکت، بیکار شدن و مشکلات شغلی خود تجمع اعتراضی برپا کردند. بنا‌ به‌گفته آنها، تا رسیدن به خواسته‌های‌شان دست از اعتراض بر نخواهند داشت.

روز جمعه ۲۱تیرجمعی از دوستداران محیط‌زیست و اعضای پویش نجات کوه بیرمی شهرستان دشتی واقع در استان بوشهر، در اعتراض به فعالیت واحد معدنی سنگ مرمریت این منطقه، اقدام به برگزاری تجمع اعتراضی کردند.

 

طول و عرض حرکت‌های اعتراضی

تنها نگاهی به گستره جغرافیایی اعتراضها و تنوع مطالبات‌شان نشان می‌دهد که خامنه‌ای با «بدمعظلی» دست به گریبان است: اولین و مهم‌ترین مشکل وی پرداخت نکردن دستمزد کارگرانی است که کار کرده اما حقوقشان پرداخت نشده است!

پیگیری وضعیت زندانیان از دیگر مشکلاتی است که جامعه را به حرکت در می‌آورد. همان‌گونه که اعتراض و ایستادگی در برابر سرقت منابع ملی (مشابه آنچه که در کوه بیرمی شهرستان دشتی استان بوشهر اتفاق افتاد) نویدبخش روزهای بهتری برای مردم شورشی و متقابلاً روزهای سخت‌تری برای آخوندها‌ست.

بی سبب نیست که سران نظام می‌دانند و از همین هم وحشت دارند که خطر اصلی برای دیکتاتور در همان داخل کشور و درست بیخ‌گوش خامنه‌ای نهفته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d18046e-eba7-4b86-8726-6cb44967c0ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات