728 x 90

حاشیه‌سازی با غرض‌ورزیهای سیاسی برای صدا و سیمای نظام تمام‌شدنی نیست!​

روزنامه های رژیم
روزنامه های رژیم

کیهان خامنه‌ای ۶ اردیبهشت در مطلبی با عنوان «​آنتن صدا و سیما سرمایه نظام است، نه ارث پدری»، اذعان کرد صدا و سیمای خامنه‌ای یکی از سوژه‌های جدی حملات باندهای متخاصم است.

کیهان نوشت: باند مغلوب نظام «به تحقیر عملکرد صدا و سیمای نظام پرداخته و با بهانه یا بدون بهانه شبکه‌های تلویزیونی غربی را به رخ آن کشیده است، هر روز با رصد جزئی‌ترین تغییرات در برنامه‌های رسانه نظام، سوژه‌ای برای حملات خود به صدا و سیما پیدا می‌کند».

 

به نوشته روزنامه حکومتی همدلی و بر اساس اعلام معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار یارانه بگیر کشور، فقیر هستند، بر مبنای همین آمار ازمجموع ۲۴میلیون و ۹۰۱هزار و ۶۹۶خانوار ایرانی یارانه‌بگیر، ۳۸درصد فقیر، ۵۵درصد متوسط و هفت .درصد برخوردار هستند .

​یادآوری می‌گردد ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار جمعیتی بیش از ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد. و  ۷ درصدی که مرفه هستند، نزدیک به همان چند درصدی است که قالیباف به عنوان اعضای هیات حاکمه معرفی کرده بود.

 

خبرگزاری حکومتی تسنیم هم ۷ اردیبهشت اعتراف کرد ۱۳۰میلیون یورو ارز دولتی برای تولید واکسن داخلی کرونا اختصاص داده‌ایم، اما واکسن‌ها مشتری ندارند.

۱۳۰ میلیون یورو ارز دولتی برای تولید واکسن داخلی کرونا اختصاص داده‌ایم، اما واکسن‌ها مشتری ندارند .

تمام کشور‌های پیشکسوت در ساخت واکسن مانند آمریکا، صرفاً به یک یا دو برند مجوز تولید واکسن کرونا دادند، اما ما به ۱۴ برند مجوز دادیم .

صادرات واکسن ایرانی با سختی‌های زیادی همراه خواهد بود.

 

روزنامه حکومتی همدلی در تاریخ ۷ اردیبهشت خود نوشت: بر اساس گزارش اتاق بازرگانی رژیم، تورم دستکم تا ۵ سال آینده تک رقمی نخواهد شد. همین گزارش افزوده تورم در ۵ سال آینده ۲۵ درصد پیش‌بینی شده است.

 یادآوری می شود میزان تورم موجود در ایران توسط نهادهای جهانی بالای ۴۰ درصد اعلام شده است. 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/000291b4-29f8-4c0e-b833-9a76e103cc35"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات