728 x 90

جلسه سران سه قوه و ترس و وحشت رژیم از عواقب بحران واکسن

سران قوای رژیم آخوندی
سران قوای رژیم آخوندی

جلسه سران سه قوه و ترس و وحشت رژیم از عواقب بحران واکسن

آخوند روحانی پس از جلسه با رئیسی و قالیباف

راجع به واکسن یک دوقطبی و یک بحثهایی در جامعه ما به‌وجود آمده

که نه سازنده هستند نه درست هست و نه مفید است

 

دروغ‌بافی و آشفته گویی در توجیه تعلل مجرمانه رژیم

روحانی: مردم ما توجه داشته باشند ما از چند طریق دنبال تهیه واکسن هستیم

اولین اش واکسن داخلی هست که تقریباً سه مرکز (!) و البته مراکز دیگری (!)

دارند کار می‌کنند!

 

آخوند روحانی ۸دی ۹۹ د ر کنفرانسی که پس از جلسه سران قوای رژیم، برگزار شد وحشت رژیم از عواقب بحران واکسن را برملا کرد و گفت:

«در جلسه امروز ما عمدتاً در سه موضوع با هم صحبت کردیم.

موضوع اول همان که مقام معظم رهبری فرمودند، ما باید تحریم را بی‌اثر بکنیم در قدم اول و در قدم دوم تحریم را بشکنیم همه ما نسبت به این است اتفاق‌نظر داریم،

موضوع دومی که بحث کردیم، لایحه بودجه سال۱۴۰۰ هست این هم کلیات بحث را ما با هم اتفاق‌نظر داشتیم. راجع به شیوه و موارد انشاءالله بنا شد تیم اقتصادی دولت با نمایندگان محترم، کمیسیون تلفیق و سایر نمایندگان در این زمینه بحث و بررسی کنند.

نکته سومی که در پایان جلسه ما راجع به آن بحث شد راجع به واکسن هست. یک دوقطبی و یک بحثهایی در جامعه ما به‌وجود آمده که این بحثها نه سازنده هستند، نه درست هست و نه مفید است. برای این‌که مردم ما توجه داشته باشند، ما از چند طریق دنبال تهیه واکسن هستیم.

اولی‌اش واکسن داخلی هست که تقریباً سه مرکز البته مراکز دیگری هم دارند کار می‌کنند،

مسیر دوم ما ساخت واکسن با یک کشور دیگر هست که ما همکاریها را با هم شروع کردیم، داریم انجام می‌دهیم و این واکسن ساخت دو کشور خواهد بود در نهایت اگر به نتیجه برسد، این هم مسیر دوم هست.

مسیر سوم خرید واکسن از خارج هست. یکی از طریق سازمان بهداشت جهانی هست، همان بسته کواکس که ما برای تأمین مالی آن و برای این‌که به حساب لازم واریز بکنیم اقدامات لازم را انجام دادیم، این مسیر دارد انجام می‌گیرد، در عین‌حال با یکی دو کشور دیگر هم در حال مذاکره هستیم که یک مقداری واکسن از آنها هم خریداری بکنیم.

در واکسن داخلی هم زمانی مجوز استفاده از واکسیناسیون صادر خواهد شد که ما به اطمینان نهایی برسیم و همه مراحل آن را طی بکند». (تلویزیون شبکه خبر رژیم۸دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85613c10-8f89-4603-9cf3-266b2886017d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات