728 x 90

شکست فضاحت‌بار رژیم در ماهواره پرانی به فضا

شکست فضاحت بار رژیم در ماهواره پرانی به فضا
شکست فضاحت بار رژیم در ماهواره پرانی به فضا

شکست فضاحت‌بار رژیم در ماهواره پرانی به فضا برای قدرت‌نمایی کاذب در سالگرد سرقت انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران

 

پرتاب ماهواره رژیم آخوندی به فضا بار دیگر مفتضحانه شکست خورد.

شامگاه یکشنبه ۲۰بهمن۹۸ حکومت آخوندی اعلام کرد که ماهواره‌ای به نام ظفر به فضا پرتاب کرده، به مدار مربوطه نرسیده و طرح مربوطه با شکست مواجه شده است.

حکومت آخوندی برای این ماهواره پرانی و همزمان کردن آن با نمایشهای سالگرد سرقت انقلاب مردم ایران، که با صرف هزینه‌های کلان از کیسه مردم محروم ایران صورت می‌گیرد، از مدتها قبل و به‌خصوص در روزهای اخیر، جارو جنجال و تبلیغات زیادی به راه انداخته بود.

اما به‌رغم هزینه‌های کلان در سالگرد سرقت انقلاب مردم ایران برای ماهواره پرانی به فضا و قدرت‌نمایی کاذب به‌راه انداخته بود. ما بار دیگر کوه پر دود ودم دعاوی آخوندی، موش زایید و احمد حسینی، سخنگوی فضایی وزارت دفاع رژیم، با اذعان به شکست و ناکامی این برنامه، گفت:‌ در مأموریت پرتاب ماهواره ظفر توسط ماهواره‌بر سیمرغ همه فرآیند‌های پرتاب فضایی به درستی انجام شد و در انتهای مسیر، ماهواره‌بر به‌سرعت مورد نیاز جهت تزریق ماهواره در مدار مورد نظر نرسید».

 

این پنجمین بار است که ماهواره پرانی رژیم با شکست مواجه می‌شود.

پرتاب ماهواره با موشک به فضا پوششی برای آزمایشهای موشکی ممنوعه،در پوشش به‌اصطلاح علمی است که بارها با محکومیت بین‌المللی روبه روشده است.

در شهریورماه۹۸ رژیم در پرتاب دو ماهواره به نامهای امید و پیام شکست خورد.

در بهمن ۹۷ شکست حکومت آخوندی در پرتاب موشک ماهواره‌بر، و سانسور خبر ‌آن به یک فضیحت و بحران در درون رژیم تبدیل شد و یک کارشناس حکومتی نوشت: سانسور خبر ناکامی مجدد ماهواره‌بر توسط سیمای ملی، آبروی (نظام) را می‌برد. خبر پرتاب ناکام دیشب را رسانه‌های معاند، توی بوق کرده‌اند اما رسانه‌های ملی خفقان گرفته و سانسور کرده است، این آبروریزی است».

 

در ۲۵دیماه۹۷ نیز پروژه رژیم برای پرتاب موشک ماهواره بر، باشکستی فضاحت‌بار روبه‌رو گردید و آن چه برای رژیم باقیماند محکومیت بین‌المللی موشک‌پرانی در نقض قطعنامه ۲۲۳۱شورای امنیت بود.

فضاحت بارتر این‌که، یک روز قبل از آن و در حالیکه یک هواپیمای باربری در هنگام فرود در یک فرودگاه سپاه پاسداران در کرج، با اصابت به مناطق مسکونی زیبادشت۱۵کشته بر جای گذاشته بود، آخوند روحانی در گنبد کاووس، تلاش می‌کرد با دم زدن از ماهواره پرانی، صورت نظام را سرخ نگه دارد.

وزیر ارتباطات کابینه آخوند روحانی روز سه‌شنبه ۲۵دی۹۷ فضیحت شکست پرتاب ماهوارهٔ پیام آخوندها را اعلام کرد و این در حالی بود که روز یکشنبه ۲۴دی آخوند روحانی در گنبد کاووس اعلام کرده بود:

 

آخوند روحانی – ۲۴دی ۹۷ «ما به‌عنوان کشوری هستیم که در روزهای پیش رو انشاءالله دو ماهواره را به فضا پرتاب خواهیم کرد ماهواره پیام که به‌زودی توسط ماهواره بری که ساخت خود ما هست هم ماهواره ساخت دانشگاه ما هست هم ماهواره‌بر یعنی موشکی که این ماهواره را حمل می‌کند و این ماهواره در روز ۶نوبت از بالای سر ما عبور خواهد کرد همین امروز صبح متأسفانه یکی از این هواپیماهایی که گوشت را حمل می‌کرد دچار یک مشکلی شد و حادثه‌ای براش پیش آمد».

به‌دنبال شکست این ماهواره پرانی رژیم، سخنگوی مجاهدین خطاب به آخوند روحانی گفت: به جای به هوا فرستادن موشک و ماهواره بهتر است هواپیماها را سالم به زمین بنشانی تا مردم این‌همه آسیب نبینند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23dc3328-a7c4-4a95-a54a-70e5aa17d48e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات