728 x 90

۲۲تیر۱۳۹۸:

گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳

تصویری از خبرگزاری رویترز - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳ - ۲۲تیر۱۳۹۸
تصویری از خبرگزاری رویترز - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳ - ۲۲تیر۱۳۹۸

 گردهمایی سالانه مقاومت ایران امروز شنبه ۲۲تیر ۹۸ در اشرف ۳ برگزار شد. این گردهمایی با عنوان «ایران آزاد» در حمایت از قیام و مقاومت مردم ایران با حضور خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت و با شرکت صدها تن از سیاستمداران و دولتمردان بین‌المللی و هیأت‌های قانونگذاران و شخصیت‌های برجسته از ۵قارهٔ جهان برگزار شد.

 

سیسیلیا میرلس نماینده پارلمان پرتغال

طی سالهای اخیر همواره مقاومت ایران را دنبال کرده‌ام و آن را شناخته ام

در شورای اروپا مجمع پارلمانی شورای اروپا که من نماینده هستم گروه پارلمانی ما حزب مردم اروپا همراه با دیگر گروه‌های سیاسی خانم مریم رجوی را دعوت کرد برای این‌که ما از مبارزه شما بشنویم و همچنین از برنامه خانم مریم رجوی مطلع شویم

من در آن جلسه حضور داشتم که ما را از جنایات رژیم علیه مردم ایران مطلع کرد. من انتخاب کرده‌ام که در کنار مردم و مقاومت ایران بمانم و دیدم که مردمی با این فرهنگ و تمدن غنی توسط سران رژیم ایران سرکوب شدهاند و دیدم که چطور انقلابی که قرار بود آزادی را محقق کند توسط این آخوندها سرقت شد و اعضای اپوزیسیون را قتل‌عام کردند.

با این‌حال جامعه بین‌المللی که راه مماشات با این رژیم را انتخاب کرده بود دنبال یک مدره می‌گشت و چشمانش را بر روی این جنایات بست.

همراه با دیگر اعضای پارلمان پرتغال آمده‌ام تا از مقاومت شما و خانم رجوی در رأس این مقاومت و همچنین از برنامه ده ماده‌ای او برای آینده ایران حمایت کنم.

 

کیمو ساسی از فنلاند

دوستان عزیز

چهل میلیون ایرانی گرسنه هستند

حقوق‌بشر و حق حاکمیت مردم در ایران وجود ندارد

رژیم حاکم تروریسم را تأمین مالی می‌کند.

بسیاری در دولت ایران پول مردم را بسرقت می‌برند پولی که باید در خدمت ایران آزاد قرار بگیرد.

ما شاهد تظاهرات در ایران هستیم و این خشم مردم ایران را نشان می‌دهد

تاریخ به ما نشان می‌دهد مردم بر دیکتاتورها غلبه می‌کنند. ما به ایمان شما به پیروزی در اشرف۳ باور داریم

 

 

بن اونی آردلان نایب‌رئیس پارلمان رومانی و رئیس حزب ملی لیبرال

امیدوار هستیم که رژیم وحشی حاکم بر ایران سرنگون شود. من می‌دانم که یک رژیم وحشی چه رژیمی است. این امید ماست که به‌زودی این رژیم وحشی و جنایتکار سرنگون شود

باور و عشق و امید جاودانه هستند.عشق شما به مردم ایران ما و شما را بر می‌انگیزد که هر روز به مبارزه با این رژیم جنایتکار را ادامه بدهیم.

امید ما این است که به‌زودی زود این رژیم سرنگون شود. می‌خواهم از نمایندگان کشورهای دیگر که اینجا حضور پیدا کرده‌اند تشکر ویژه بکنم. ما همه در کنار هم آن‌چه را که می‌توانیم انجام دهیم، خواهیم داد تا آزادی مردم ایران محقق شود. خانم رجوی این افتخاری بزرگ است و به شما به‌خاطر رهبری بزرگ و قدرتمندتان تبریک می‌گوییم.

ما از همه تلاشهای شما حمایت می‌کنیم و می‌خواهیم بهترین تلاش خود را انجام دهیم تا این رژیم سرنگون شود. آزادی برای مردم ایران.

 

سناتور جری هورکان از ایرلند

به‌عنوان یک سناتور ایرلندی برای من افتخار بزرگی است که در کنار خانم مریم رجوی و بسیاری سیاستمداران مشهور و نظامیان آمریکایی و سایر کشورها باشم که راههای بسیار طولانی آمده‌اند تا از شما حمایت کنند. از پارلمان ایرلند پیام سلام و درود بسیاری از همکارانم را برای شما دارم. ما در کنار شما در تلاشهایتان برای آزادی حضور داریم و برای تحقق حقوق بشر. خانم مریم رجوی ما در کنار شما هستیم و از تمامی تلاشهای شورای ملی مقاومت حمایت می‌کنیم.

می دانیم که رژیم ایران تهدیدی برای صلح و ثبات نه برای آن منطقه بلکه برای سراسر جهان و سراسر اروپا است. این دولت حامی تروریسم همان‌طور که شهردار جولیانی و سایرین گفتند، بسیاری از اعمال خرابکاران را از سوریه تا یمن و بسیاری نقاط اروپا زیر سر دارد.

هفته پیش من در برلین در تظاهرات شورای ملی مقاومت شرکت کردم و با پاتریک کندی و خانم بتانکور آنجا حضور داشتیم. من فکر می‌کنم زودتر از آن که فکر می‌کنیم ایران آزاد محقق خواهد شد. می‌خواهم به همه شما به‌خاطر آن‌چه که در اشرف ۳انجام داده اید تبریک بگویم. موزه‌ای که دیروز دیدیم بسیار تاثیر‌گذار است شگفت‌انگیز و بسیار هولناک. یک رژیم جنایتکار در ایران حاکم است که حامی تروریسم است و بایستی از شر این رژیم برای تمامی جهان خلاصی پیدا کنیم. بایستی هر آن‌چه که در توانمان هست انجام دهیم تا این رژیم وحشی و خطرناک را سرنگون کنیم رژیمی که به مردم خود اجازه آزادی اجتماعات و تفکر و بیان نمی‌دهد. ما از سراسر جهان در اینجا هستیم برای حمایت از خانم رجوی و امیدواریم که همه ما به‌زودی در ایران، در تهران در جشن یک ایران آزاد و عادلانه حضور داشته باشیم.

 

سخنرانی صالح قلاب وزیر پیشین فرهنگ و تبلیغات اردن

خانم مبارز، رهبر کبیر خانم رجوی

مبارز بزرگ

اجازه بدهید در رابطه با یکی از فرماندهان بزرگی که با او دیدار کرده‌ام نکته‌یی بگویم. من سالهاست که او را می‌شناسم. و معتقدم من که سال‌ها در ارتش بوده‌ام، قبل از به‌وقوع پیوستن قیامها در ایران آنها آمدند به چادر من و در رابطه با انقلاب ایران صحبت کردند. او رهبر کبیر مسعود رجوی بود.

هنگام انقلاب ایران در سال ۱۹۷۹، یاسر عرفات و ابومازن و هانی الحسن، دوست من محمد حبیبی آنجا حضور داشت.

امروز اما شاید جوانانی که در اینجا حضور دارند اطلاع نداشته باشند که کسی که مبنای انقلاب بود محمد مصدق بود که او پیشتاز مبارزه در منطقه بود. زنده باد مسعود رجوی. مرگ بر آخوندهایی که نهایت و پایان کار آنها نزدیک است و آنها به‌زودی سرنگون خواهند شد و این سرنگونی تحت رهبری خواهرمان مریم رجوی انجام خواهد شد.

او همچنین تنها نماینده رسمی مردم ایران است. هیچکس جز او مردم ایران را نمایندگی نمی‌کند. به‌اصطلاح رهبرانی که امروز حاکم هستند مردم ایران را نمایندگی نمی‌کنند. آنها ایران را به گذشته برگردانده‌اند. پایان کار آنها بسیار نزدیک است و ما همواره باید این را بیاد داشته باشیم.

نکته دیگر امروز به چشم می‌بینیم که شما رهبر و نماینده این جنبش رزمنده هستید و ما و تمام جهان در کنار شما هستیم. ما از طرف جهان اینجا گردآمده‌ایم و اعرابی که اینجا نتوانستند بیایند شما را در قلبهای خود خواهند داشت.

همه جنبشهای آزادیبخش در گذشته این امر را به اثبات رسانده‌اند که چون از حقیقت نشان گرفته بودند از مرگ نمی‌ترسیدند و از دادن جان خودشان ترسی نداشتند.

شما خواهر مریم و مسعود مجاهد کبیر این رهبر کبیر به تهران می‌رسید و ما در هر پیام او در کنار او هستیم و امیدوارم این انقلاب پیروز شود. زنده باد مسعود رجوی.

 

سخنرانی آلخو ویدال کوآدراس

خانم رئیس‌جمهور عزیز و اشرفیان عزیز و دوستان گرامی برای من افتخار بزرگی است و فرصت بزرگی است که یکبار دیگر اینجا بتوانم در چنین گردهمایی بزرگی شرکت کنم.

من ۱۵سال است که در چنین گردهماییهای فوق‌العاده‌یی شرکت کرده‌ام و این اولین بار است که ما اون را در ا شرف ۳ در آلبانی برگزار می‌کنیم.

باید بگویم که این اولین بار است که ما گردهمایی‌مان را در اشرف برگزار می‌کنیم و جشن می‌گیریم چون اشرف ۳ مثل اشرف۲ و اشرف۱ همان شهر است یک شهر است یعنی مرکز بلاوقفه و بدون توقف آزادی و امید.

مسعود رجوی به حق اشرف را پایتخت مجاهدین نامیده و من می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم که گرم‌ترین درودهایم را به مسعود رجوی ابراز کنم رهبر تاریخی سازمان مجاهدین و برای او آرزوی موفقیت بکنم چ‍ون که یک ایران آزاد بسیار به او نیاز خواهد داشت...

 

اشرفیهای عزیز

شما شکست ناپذیر هستید به همین دلیل هست که من متقاعد هستم که هر چه زودتر رژیم شرور حاکم بر ایران که ۴۰سال است مردم را سرکوب کرده بی‌رحمانه سقوط خواهد کرد و دموکراسی و آزادی و یک زندگی خوب به مردم ایران اعطا خواهد شد...

بله اشرف ۲ و اشرف ۳ فقط یک اشرف هستند.

یک خط ادامه‌دار از شجاعت. ایمان و پایداری شگفت‌انگیز است که هرگز شکسته نشده از وقتی که سازمان مجاهدین نیم قرن پیش بنیان گذاشته شد و ما امروز اینجا هستیم که بگوییم اشرف ۴در کار نخواهد بود چونکه اشرف بعدی از همین الآن اسم خودش را بر روی خودش دارد. اسمی که هزاران سال تاریخ را پشت سر خودش دارد و این صدها نسل از افراد فوق‌العاده عظیم با یک فرهنگ عظیم.. اشرف ۴ از همین اکنون اسم خودش را دارد و اسمش ایران است.

خود ایران آخرین اشرف خواهد بود همه کشور اشرف مورد علاقه ما خواهد بود.

آلترناتیو آماده است آلترناتیو وجود دارد و آن شورای ملی مقاومت و رهبر ما مریم رجوی است. مریم رجوی تیم توانایی را با هم گردهم آورده که من افتخار می‌کنم عضوی از آن باشم

ما اشرفی هستیم.

خانم رئیس جمهور اشرف بعدی در راه است هیچ چیز و هیچکس نمی‌تواند آن را متوقف کند و نام آن ایران است.

 

سخنرانی سالی بریشا نخست سابق آلبانی

خانم رئیس‌جمهور رجوی ‍ و دوستان عزیز جنبش مجاهدین از دهه‌ها پیش برای آزادی و حقوق‌بشر در کشور خود جنگیده‌اند. مردمی که در برابر شداید فوق‌العاده ایستادند کسانی که همواره آزادی را در کنار خود داشته‌اند شما برای هر انسانی مایه انگیزش هستید. ایستادگی و رزم شما برای هر کسی انگیزاننده است.

چند سال پیش من در پاریس بودم. در گردهمایی بزرگ شما. در آن زمان کشورهای بزرگ برای توافق هسته‌یی در حال مذاکره با رژیم حاکم بر ایران بودند. من به خودم گفتم اوضاع برای این افراد که در برابر این رژیم بجنگند چقدر سخت خواهد شد.

اما دو سال بعد زمان ثابت کرد که شما بر حق بودید. رژیم حاکم بر ایران یک رژیم شیطانی و جنایتکار است.

یک تهدید است. و شما امید هستید.شما امید خلق خودتان هستید. امروز آخوندها بازماندگان خمینی هستند. و در واقع نیروهایی هستند که برای یک خلافت به‌اصطلاح شیعی می‌جنگند. آنها دارند تمام خلقها را و صلح و تجارت در جهان را مورد تهدید قرار می‌دهند بنابراین مأموریت شما یک مأموریت بین‌المللی است و نه داخلی. من خیلی خوشحالم که در گذشته تصمیم درستی گرفته‌ام و حالا که شما را اینجا می‌بینم در کشور خودم و می‌بینم که سفیر رژیم از آلبانی اخراج می‌شود، خوشحال می‌شوم. آلبانی باید هر نماینده رسمی رژیم آخوندها را اخراج کند و اخراج خواهد کرد.

نمایندگان ایران در این کشور شما هستید. هیچ ربطی به آنها ندارد.

دوستان عزیز

من در رابطه با طرح ده ماده‌یی خانم رئیس‌جمهور رجوی بارها فکر کرده‌ام. به نظرم این طرح نشأت گرفته از آرمانهای ۱۲۰هزار شهید شماست

طرحی است مبتنی بر ارزشهای بین‌المللی که کشورها و جوامع آزاد را پیش برده

این طرحی است که ایران را کشوری بزرگ و دوستی بزرگ برای ملتهای آزاد خواهد ساخت و من قطعاً از آن حمایت می‌کنم.

 

لارش ریسه ـ نروژ

خانم رجوی، دوستان اشرف

یک رویا محقق شده است و این معجزه را می‌بینیم به اینجا آمده‌ایم در این شهر تاریخی که مثل رم و آتن است اما یک شهر مدرن با همه تاسیسات و ساختمان ها. شهری که تاریخ را خواهد نوشت و به‌عنوان یک شهر تاریخی خواهد ماند.

این به‌خاطر رهبری فوق‌العاده خانم رجوی محقق شد. تعهد و ایستادگی او.

انگار او یک رهبر مسؤل است و انگار هم‌اکنون مسئولیت یک دولت را بعهده‌ دارد.

رژیم آخوندها در همه زمینه‌ها با مشکلات دست و پنچه نرم می‌کند و بزرگترین رژیمی است که پولشویی می‌کند به‌خاطر پایداری و عزم جزم شما.

رژیم حاکم بر ایران تلاش کرده روزنامه‌نگاران را تحت تاثیر قرار بدهد. ما حقیقت را می‌دانیم و هدف ما آزادی است. خانم رجوی آماده است و ما آماده‌ایم. پس ما هم حاضر هستیم.

 

خانم حاداسا لیبرمن از آمریکا

همسر من جوزف لیبرمن در بسیاری از جلسات شرکت کردند. من اولین باری است که در آلبانی هستم. اینجا واقعاً محل شگفتی آوری است. بحث کوتاهی درباره رنگها می‌کنم. تاریکی و سیاهی و حق و حقیقت. وقتی من در رابطه با سیاهی صحبت می‌کنم به جایی فکر می‌کنم که من در آنجا بدنیا آمدم در چکسلواکی. مادرم از آشویتس و پدرم از یک کمپ دیگر در دوران هولوکاست گریخته بودند. من همیشه در طول زندگی‌ام داستانهای ترور و شکنجه و مرگ را شنیده‌ام یعنی تاریکی. وقتی دیروز از میان نمایشگاه عبور می‌کردم تاریکی را دیدم. صداهای کسانی را شنیدم که داستانهای خودشون را تعریف می‌کردند از زندانهای ایران. وقتی دیروز از میان نمایشگاه عبور می‌کردم تاریکی و نابودی را دیدم و صداهایی را شنیدم که بستگانشان را از دست داده بودند. و من نور را اینجا دیدم. همه چشمان نورانی بود به‌خصوص چشمان زنان.نوری که در چشمان زنان بود مرا بسیار تحت تاثیر قرار داد.

نور چشمان زنان همه جا را نورانی کرد. خنده آنها و شفافیتشان باعث شد به آنها بگویم که شما همه بسیار بسیار ویژه هستید... و بخشی از آن‌چه که برای همه ما ضروری است و یکی از چیزهایی که در دنیای امروز ضروری است نور بیشتر است و بدانید که وقتی نور خود را می‌تابانید تاریکی را تغییر می‌دهید.

این نور را باید آن‌چنان به بیرون اشاعه داد که هیچ تاریکی وجود نداشته باشد که بشود پشت سر آن سنگر گرفت.

وقتی یک شمع را روشن می‌کنید برای فرار کردن از تاریکی. نورتان می‌تواند به اشتراک گذاشته شود شجاع باشید و هم‌چنان به روشن کردن و اشاعه نور خود ادامه دهید.

 

سفیر لینکلن بلومفیلد ـ آمریکا 

ساکنان اشرف ۳، مجاهدین خلق مفتخرم که در برابر شما بایستم و برای دومین بار به شما سلام کنم و همچنین دومین بار است که وارد این کشور زیبا آلبانی شده‌ام. اما اولین بار است که به اشرف ۳می‌آیم

اشرف۳ پیامی و سمبلی برای رژیم ایران است که شما تلاش کردید مقاومت را متوقف کنید ولی شکست خوردید.

اتهام تروریزم از دور خارج شده است به‌خاطر ۴دادگاه و تحقیقات. هیچکس حتی یک نفر از مقاومت در سه نسل از مجاهدین هیچکس به‌خاطر تروریسم محکوم نشده است.

در برخی از پایتخت ها می‌شنوی که اینها سکت هستند. این دلیلی است که دبیرخانه سازمان ملل تأکید کرد و اصرار کرد که با تک‌تک ساکنان اشرف گفتگو کند اما آنها را بردند به لیبرتی.

این محل چه ویژگی دارد ما به یک یگان زنان مجاهد خلق رفتیم. با آنها به‌طور خصوصی صحبت کردیم. اقدامات اینها نشان داد که قلبی بزرگ‌تر از من دارند. خانمها آن پرده دروغ کنار رفته است امروز ما دیگر اجازه چنین اتهاماتی را نمی‌دهیم. اما این تنها چیزی نیست که اهمیت دارد. از آنجا که رژیم مجاهدین را به نقض حقوق‌بشر متهم کرده است.

اقدامات ضد ثبات بزرگترین اتهام علیه رژیم ایران در اینجا در اشرف ۳است نه تنها در موزه شما بلکه در صحبتهای شما.

آنها شهودی هستند که نشان می‌دهند این رژیم جنایتکار است. انبوه سند از رژیم آخوندی به‌خاطر جنایات ۴۰ساله‌اش وجود دارد.

 

اد ملکرت نماینده ویژه دبیرکل ملل ‌متحد در عراق ۲۰۰۹-۲۰۱۱

دوستان عزیز شما تشنه تغییر هستید. من سخنانم را فقط به یک نکته محدود می‌کنم. نکته‌یی که وقتی  وارد اشرف ۳ شدم توجه من را به خود جلب کرد.

وقتی که همه پرچمها را در اشرف دیدم پرچمهای همه کشورها را دیدم که در اینجا مورد نمایندگی قرار گرفتند بخودم گفتم عجب تغییری، چه تغییر بزرگی در مقایسه با آن‌چه که بیش از دهسال پیش شاهدش بودم وقتی که وارد عراق شدم به‌عنوان نماینده ویژه ملل ‌متحد در آن کشور.

اصلا چیزی به نام اشرف به سختی بخشی از مسائلی بود که من توجیه شده بودم.اما الآن می‌بینم که به اینجا رسیده است. اشرف بارها مورد حملات وحشیانه قرار گرفت.

تصاویری را دیدم که تیم سازمان ملل از قربانیان این حملات گرفته بود. تصاویری از نابودی‌هایی که آنها ایجاد کرده بودند. تصاویری که ما حالا در موزه‌ای که شما ایجاد کردید می‌بینم. در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ این اتفاق افتاد. و من مفتخرم و مغرور که شروع کردیم به باز کردن چشم های جامعه بین‌المللی به دیدن اشرف و باز کردن چشم های جامعه بین‌المللی وقتی که اشرف به آنجایی که بدرستی زندان لیبرتی نامیده می‌شود منتقل شد. به یاد دارم با جامعه دیپلمایتک در بغداد ملاقات می‌کردم آنها به همدیگر نگاه می‌کردند و هیچکس نمی‌خواست مسئولیت بپذیرد.

تا زمانی که دوستان آلبانیایی ما آمدند و کمک کردند تا آن بن‌بست را بشکنیم. و این پیام من به شماست عزم و اراده شما باعث شده که امروز اینجا در اشرف ۳ باشید و همه آن پرچمها را که ما را به‌عنوان بازدید کنندگان از سراسر جهان مورد استقبال قرار می‌دهند از اهداف شما حمایت کنیم.

من مطمئنم که این پرچمها در اشرف جدید در پیروزی شما در تهران به اهتزاز در خواهد آمد.

 

دکتر عیسی خشاشنه نماینده پارلمان اردن

می‌خواهم به شما درود بفرستم. سلام بر شما از اشرف ۳الی اشرف تهران دعاهای ما همراه شما خواهد بود. تحت رهبری آن مریم رجوی.

ما حمایت خود را نثار شما می‌کنیم.

رژیم ایران بشریت را نفی می‌کند و مخالف ارزشهای مردم ایران است.

کاری که خانم رجوی انجام می‌دهد بسیار مهم است. رژیم استبدادی باید برچیده بشود ما شاهد هستیم که رژیم ایران بیش‌ از‌ پیش فرو می‌ریزد. سلطه مطلقه ولی‌فقیه باید به پایان برسد. سیاست رژیم ایران با کشورهای منطقه سر ناسازگاری دارد. آنها دست به فساد می‌زنند و مردم ایران با شکنجه و سرکوب روبه‌رو هستند.

امروز مردم ایران تحت ستم قرار هستند. ما امیدواریم که رژیم ایران تغییر و سقوط کند

مهم این است که همه ما به این سمت حرکت کنیم و حرکت کنیم که سیاست جدیدی علیه رژیم در اروپا تعیین شود. سیاستی که منجر به آزادی و رسیدن خانم مریم رجوی به ایران شود

 

سفیر رابرت جوزف ـ آمریکا

خانم رجوی و خانمها و آقایان

افتخار بسیار بزرگی است که امروز اینجا هستم.

می خواهم خطاب به ساکنان اشرف ۳و کانونهای مقاومت که هر روز جانشان را بخطر می‌اندازند صحبت کنم چون اونها نمایندگان چیزی هستند که به اعتقاد من جلوداران نبرد تاریخی بین خوب و بد هستند و میدونم که متخصصان والای سیاست خارجی این توصیفات رو رد خواهند کرد و می گن ساده‌لوحانه است و می گن احساساتی هست.

در رابطه با احساسات وقتی بیش از صدهزار تن از هموطنان شما در این مبارزه به‌شهادت رسیده‌اند نمی‌شود احساساتی نبود.

بنظرم باید به‌رسمیت بشناسیم که شر در این دنیا وجود داره و اگر اون رو انکار کنیم یعنی داریم تحملش می‌کنیم و وقتی شر رو تحمل می‌کنیم یعنی داریم اون رو تشویق می‌کنیم مثل نازیها که ماشین کشتارشون در دنیا کار می‌کرد چهل سال بعد ما جنایات در کامبوج را داشتیم.

آنچه که در ایران شاهدش بودیم در سطح شرارت هست و باید و علیه آن بایستیم.

شما طی دو روز گذشته به ما نشان دادید آرمانتان به پیروزی خواهد رسید من می گویم که مهمتر از ساختمانهای زیبایی که ساخته‌اید روحیه اشرف ۳ است

من معتقدم که شاید این رژیم با شما با گلوله و زرهی بجنگد ولی این رژیم نمی‌تواند بر روحیه شما غلبه کند.

این روحیه با امید و امیدواری در هم آمیخته و فداکاری و تعهد برای یک ایران آزاد.

قدرت شما از حقیقت بر آمده و حقیقت بالاترین متحد شماست.

واقعیت این است که یک آلترناتیو واقعی برای این رژیم وجود داره اینجا سوریه و یا لیبی نیست

یک دولت در تبعید وجود داره می‌تونه خلق ایران رو بسوی آزادی ببرد.

واقعیت دیگه اینه که این رژیم سرنگون خواهد شد به‌خاطر بیرحمی و فساد و بیش از همه به این دلیل که مردم ایران خواهان آزادی هستند.

 

خانم رشیدا مانجو گزارشگر ویژه ملل ‌متحد در امر خشونت علیه زنان از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵

بسیار متشکرم به‌خاطر کاری که می‌کنید و کمکی که برای برقراری یک جهان دموکراتیک و صلح‌جو می‌کنید. با وجود رژیمهای غیردموکراتیک در سراسر جهان، دفاع از حقوق‌بشر و حاکمیت قانون بسیار توجه بیشتری را می‌طلبد. فعالیتها برای یک ایران دموکراتیک در بسیاری از جبهه‌ها انجام می‌شود.

نبرد ساکنان اشرف و رهبران آنها از جمله خانم مریم رجوی در این چارچوب است. می‌بینیم کسانی که اکنون به آلبانی منتقل شده‌اند هم‌چنان برای کرامت انسانی مبارزه می‌کنند.

از شما تشکر می‌کنیم که ما را برای مبارزه ادامه مبارزه‌تان برای یک ایران آزاد شریک کردید. دهسالی که من گزارشگر ویژه ملل ‌متحد بودم مستمراً اطلاعاتی در مورد کمپ اشرف و لیبرتی دریافت می‌کردم، تا سازمان ملل مطلع بشه و جامعه بین‌المللی به اقدام فراخوانده بشود.

مهم است بدانیم زنان نقش اساسی داشته‌اند در این مبارزه از جمله رهبری این جنبش خانم رجوی. این نشان‌دهنده نقش اساسی زنان در این جنبش است. مبارزه برای آزادی و کرامت و برابری در یک ایران دموکراتیک این در فعالیت‌های زنان و مردان به‌خوبی به چشم می‌خورد. بخشی از فعالیت‌های سیاسی زنان ایران به چالش طلبیدن اقدامات زن‌ستیزانه رژیم ایران است. ما و بسیاری از افراد در جهان به زنان ایران می‌گوییم ما هم‌چنان از مبارزه شما حمایت می‌کنیم.

همبستگی و حمایت رو نمی‌شود ارزش گذاری کرد. بسیاری از ما این مبارزه را قدر می‌شناسیم تجربه شما در نقض حقوق‌بشر بازتاب پیدا می‌کند و نشان می‌دهد که این همبستگی و حمایت چقدر ضروری است.

 

 خبرگزاری رویترز از گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳ - ۲۲تیر۱۳۹۸ تصاویری را منتشر کرد.

خبرگزاری رویترز - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

خبرگزاری رویترز - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 

سایت تصویری خبرگزاری رویترز۱۳ژوئیه ۲۰۱۹

خبرگزاری رویترز: جمعیت در حال تکان دادن پرچم در مراسمی در کمپ اشرف ۳ پایگاه سازمان مجاهدین خلق ایران (ام‌ایی کی) در مانز آلبانی، ۱۳ژوئیه ۲۰۱۹. خبرگزاری رویترز

خبرگزاری رویترز - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

خبرگزاری رویترز - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 

سایت تصویری خبرگزاری رویترز۱۳ژوئیه ۲۰۱۹

سناتور سابق آمریکا جو لیبرمن در مراسم کمپ اشرف ۳که پایگاه سازمان مجاهدین خلق ایران (ام.یی.کی) در مانز آلبانی است در ۱۳ژوئیه ۲۰۱۹ سخنرانی می‌کند.

خبرگزاری رویترز - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

خبرگزاری رویترز - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 

سایت تصویری خبرگزاری رویترز۱۳ژوئیه ۲۰۱۹

رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک در مراسمی در کمپ اشرف ۳ پایگاه سازمان مجاهدین خلق (ام.یی.کی) در مانز آلبانی در ۱۳ژوئیه ۲۰۱۹ سخنرانی می‌کند.

خبرگزاری رویترز - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

خبرگزاری رویترز - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 

 

 دکتر پاکین ارتوک گزارشگر پیشین ملل ‌متحد در امور خشونت علیه زنان

من تحت تاثیر انرژی شما قرار گرفتم که به‌نظر بی‌پایان می‌آید. شهادتها و گواهی‌هایی که از ساکنان اشرف دیروز شنیدیم، انسانیت ما را در معرض آزمایش قرار می‌داد، من احساس درد کردم و در عین‌حال احساس امید وقتی دیدم که بازماندگان این جنایتها، مبارزه خودشون را با عزم و اراده و با خنده بر لب ادامه می‌دهند بسیار انگیزاننده بود.

در سال ۲۰۰۵ من در زندان اوین بودم. نه به‌عنوان یک زندانی، به‌عنوان گزارشگر سازمان ملل. رفته بودم بر وضعیت زنان زندانی نظارت کنم. طبعاً مقامات رژیم از سفر من خبر داشتند. صحنه را چیده بودند زندانهای بسیار تمیز با ملافه‌های تمیز و زنان زندانی با لبخندهای یخ زده روی لبهایشان. اما توانستم با برخی از آنها صحبت کنم و تجاربشان را بگیرم. بخشی از آنها بسیار شبیه چیزهایی بود که این جا شنیدیم.

من به‌عنوان کسی که در علوم اجتماعی تحصیل کرده‌ام مثل سایرین پیش‌بینی می‌کنم که حکومت آخوندها سرنگون خواهد شد. چون پایه‌یی ندارد.

ما باید از مبارزات زنان ایران حمایت کنیم که ۴۰سال مقاومت کردند.

بسیاری کسانی که در مورد وضعیت زنان ایران گزارش دادند از جمله عاصمه جهانگیر بر نقض حقوق زنان توسط رژیم تأکید کردند.

ما که حامیان آزادی و عدالت در ایران هستیم باید صفوف خود را متحدتر کرده تا آزادی مردم را محقق کنیم. من به خانم رجوی می‌پیوندم که گفت فاشیسم مذهبی فقط با نیروهایی امکان درهم شکستن دارد که در مبارزه با زن‌ستیزی باهم مشترک هستند. زنان و مردان در ایران هم‌چنان که شما گفتید حاضر هستند تا آزادی خود را به دست آورده و سرنوشتشان را به دست بگیرند.

یاکین ارتوک - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

یاکین ارتوک - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 

 ارتشبد جیمز کانوی ـ آمریکا

شما خود را وقف آرمانتان کرده اید.

از همه کسانی که صدای من را می شنوند می خواهم از موقعیت خود استفاده کنند و از دولتهای خود بخواهند که از جوانان قیام آفرین ایران حمایت کنند.

به همه وطن پرستان ایرانی و ساکنان اشرف۳ میگویم   به شجاعت شما ارج می گذارم.

 

ارتشبد جر ج کیسی ـ آمریکا

رفتارهای شرورانه رژیم فقط تنش را در منطقه افزایش داده است. رفتار رژیم ایران رفتار عادی نیست و هر دولتی که به طور فعال از تروریسم حمایت کند نمی تواند در جهان ما یک بازیگر مسئول باشد. برای همین می گوئیم زمان تغییر رژیم ایران فرا رسیده است.

رژیم ایران عمداً از تروریسم برای دست یابی به اهداف سیاسی و ایدئولوژیک خود استفاه می کند

علاوه بر آنچه که رژیم با تروریسم انجام داده است، تلاشهای درونی عراق برای رسیدن به یک دمکراسی را نیز از بین بردند. تغییر باید در ایران صورت بگیرد.

خطاب به ساکنان اشرف۳ میگویم آنچه ساخته اید بنای یادبودی از شجاعت شما است،‌شاهدی بر عزم جزم شما و یادگاری است از یارانتان که جان خود را از دست دادند. اشرف ۳ مرکز جهانی مقاومت دمکراتیک مردم ایران در برابر رژیم ایران است. به خاطر شما تغییر در ایران انجام صورت می گیرد.

 

جان برد  وزیر خارجه پیشین کانادا

خانم رجوی و دوستان من همه شما را دوستان خودم می دانم.

افتخار بزرگی است  برای من که از اشرف ۳ دیدار کنم و با شما دیدار کنم  و حرفهای شما را در رابطه با مبارزه تان بطور دست اول بشنوم و از استمرار مبارزه شما و تعهد شما به ازادی دیدار کنم واقعا که شما یک انگیزش بسیار عالی فراهم می کنید.

 خانم رجوی من از رهبری شما و شجاعت و عزم جزم شما تحت تأثیر قرار گرفتم و تحسین می کنم .

من در کنار نخست وزیر استفان هاپر اینجا هستم ما خیلی خوب این رژیم را می شناسیم. ما از برنامه هسته یی انها خبر داریم. از وضعیت افتضاح حقوق بشر آنها خبر داریم و از حمایت آنها برای تروریسم در هرگوشه از جهان خبر داریم. می دانیم که بایستی با این  رژیم جنگید و با دروغها و تبلیغات رژیم هم باید جنگید می دانیم نباید در برابر دیکتاتورها سازش کرد و عقب نشینی کرد.

بیش از همه ما در کانادا می دانیم که مماشات با  آخوندها یک افتضاح  و یک ننگ هست. ما در کانادا می دانیم که چیزی به عنوان فاشیست مدره یا فاشیست  اصلاح طلب وجود ندارد. دوستان زمان پایان دادن به استبداد رسیده است.

پایان دادن به ستم و سرکوب، پایان دان به فاشیسم مذهبی رسیده است.

 زمان عدالت و حسابرسی و زمان ازادی رسیده  است.

زمان نبرد برای پایان دادن به رژیم رسیده است.

  پیروزی و زمان رفتن آخوندها فرا رسیده است.

 

 راما یاد وزیر پیشین حقوق‌بشر فرانسه

خانم رئیس‌جمهور دوستان برجسته و عزیز

آلبانی کشور کوچکی است به‌لحاظ ابعاد، ولی مردمش قلب بزرگی دارند اشرف ۳یک شهر کامل است که اینجا توسط چند هزار ایرانی بنا شده. ایرانیانی که از جنایات شبه‌نظامیان عراقی رژیم ایران زنده ماندند و ادامه دادند

این شما هستید که با دستان خودتون با شجاعتتون با امیدتون این محل رو بنا کردید با فدای صدو بیست هزار تن از شمایان و پیام روشن است کاری که اینجا در کمتر از دو سال انجام دادید روزی در ایران خواهید توانست همین کار رو انجام بدید.

چند ماهی است که ایران به مرکز جهان تبدیل شده به‌خاطر اقدامات رژیم ایران بسیار ی می‌دونند که بخشی از جهان مسأله‌اش اینجا تعین تکلیف می شه ولی فقط بحث بر سر یک ارتباط بین دو قدرت نیست تهدید جنگ اتمی با تهدید جنگ مذهبی افزوده می شه به‌خاطر ماهیت رژیم ایران، رژیم بنیادگرای ایران که در پی تسلط بر ان منطقه با یک دیدگاه ارتجاعی از مذهب در کل منطقه خاورمیانه است

مسأله این است که با یک نیروی بنیادگرا نمی‌شه مذاکره کرد، این غیرممکنه من اصلاً متعجب نیستم که توافق اتمی الآن به بن‌بست کامل رسیده است

کسانی رو می‌شناسم که فکر می‌کنند توافق اتمی باعث پیشروی صلح خواهد شد اما این‌طور نشد. ما باید طرف حسابمون رو عوض کنیم باید طرف حسابی داشته باشیم که به اصول دموکراسی وصلح احترام می گذارد

بهمین دلیل من معتقدم که سازمان مجاهدین طرف مذاکره واقعی و مشروع هست که برای برقراری صلح در منطقه گام بر می‌دارد.

ایران به رهبرانی نیاز دارد که به حقوق‌بشر احترام بگذارند و این سازمان مجاهدین است. آنها قیمت زیادی دادند، از جان خودشان قیمت دادند، نشون دادند که در برابر بنیادگرایی می‌ایستند و نشان‌دادن که اسلام با دموکراسی و آزادی مردم و برابری جنسی و احترام به سایر مذاهب کاملاً همخوانی دارد.

 

اینگرید بتانکور:‌

من سال گذشته دیدم که چگونه رژیم ایران و حامیان آن تبلیغ می‌کردند که اشرف یک مکان بسته است و هیچ‌کس اجازه ورود به آن را ندارد. الآن تمام دنیا اینجا است.

یک مقاله‌یی در مجله اشپیگل بود که می‌گفت هر کس که اینجا می‌آید برای این می‌آید که آموزش بگیرد چگونه چشم از حدقه در بیاورد و دست بشکند. اما باور کنید این سبک کار من نیست! اینها بخشی از یک کارزار شیطان‌سازی علیه مقاومت ایران است.

ننگ بر آنها که توسط ملاها اجیرشده بودند تا علیه شما و ما که اینجا هستیم دروغ‌پراکنی کنند و نسبت به سازمان مجاهدین خلق شیطان‌سازی کنند. ننگ بر آنها که در خدمت یک رژیم خون‌ریز فاسد هستند و دروغپراکنی می‌کنند.

علت این‌که رژیم این دروغها را پراکنده می‌کند این است که از مقاومت ایران می‌ترسد. از شما خانم رجوی می‌ترسند. به‌خاطر آن‌چه که نمایندگی می‌کنید و آن‌چه که هستید.

شما یک مقاومت در هم ناشکستنی هستید. مقاومتی که اکنون قوی‌تر از همیشه هست. شما مشعل امید هستید. شما گلی هستید که در بیابان می‌روید و شما ققنوسی هستید که از خاکستر خود پر می‌کشد.

من باید از خانم رجوی تشکر کنم برای این‌که چشم ما را به روی حقایق باز کرد.

 

ادوارد لینتنر عضو مجلس فدرال آلمان

ما در میدان براندنبورگ در یک تظاهرات بسیار شگفت‌انگیز شرکت کردیم که در مطبوعات هم بازتاب خودش را یافت.

شما همیشه برای آزادی و دموکراسی ایستادگی کردید. جنبش ما با هدایت خانم رجوی همان جایگزین دموکراتیک برای رژیم ایران است. سال گذشته رژیم طرح تروریستی علیه گردهمایی شما داشت و نشان داد تروریسم رژیم به اروپا باز گشته است.

اداره حراست از قانون اساسی آلمان در آخرین گزارش خود تأکید کرد مزدوران رژیم در آلمان اهداف تروریستی خودشان را دنبال می‌کنند. سال گذشته یک مأمور رژیم در آلمان که می‌خواست بمبی را به تروریستهایی که از بلژیک آمده بودند تحویل بدهد دستگیر شد.

یک اقدام برحق و درست این می‌بود که وزارت اطلاعات رژیم ایران و سپاه پاسداران را تروریست اعلام کنیم. این یک اقدام به جا است.

فقط با حمایت از شما است که می‌شود یک آرامش پایدار در منطقه برقرار شود.

امیدوارم به اهدافتان که در برنامه ده ماده‌یی خانم رجوی به آن پرداخته شده است برسید.

 

مارتین پاتسلت نماینده مجلس فدرال آلمان

من به‌عنوان عضوی از مجلس آلمان با شما صحبت می‌کنم. سه پیام را به شما می‌دهم. اول پیام تشکر به‌خاطر کاری که شما در اشرف ۳برای آزادی ایران انجام دادید. این کار را فقط برای کشور خود نکردید بلکه برای ما کردید.

پیام دوم به دولت خودم و سایر دولتهای اروپایی است. ما نباید به‌خاطر منافع اقتصادی و دیپلماتیک چشمهای خود را به روی نقض حقوق‌بشر ببندیم

پیام سوم به رژیم ایران است. فکر نکنید که پیروز شدید. وقتی که مردم به پاخیزند آزادی فرا می‌رسد.

 

خانم جوزپینا اکیو نرو نماینده پارلمان ایتالیا

خانم رئیس‌جمهور ما امروز آمده‌ایم تا بر دفاع از حقوق‌بشر تأکید کنیم. ما مردم(ایران) را تنها نخواهیم گذاشت، ما اجازه نخواهیم داد منافع اقتصادی بر حقوق‌بشر ارجحیت پیدا کند.

شما باید اهداف صلح‌آمیز خود را پیش ببرید، نسلهای بعدی شما را مورد قضاوت قرار خواهند داد، شهدای شما با خطر پذیری جان خود را فدای آزادی ایران کردند

ما حق نداریم با چنین رژیم خون آشامی مراودات مماشاتگرانه داشته باشیم.

ما باید ارگانهای بین‌المللی را ترغیب کنیم تا تحقیقات جدیدی را در مورد نقض حقوق‌بشر در ایران به انجام برسانند.

 

آنتونیو تاسو نماینده پارلمان ایتالیا

اشرف ۳هر بار زیباتر می‌شود، پیشرفتی که شما برای تحقق رویاهایتان دارید واضح و قابل شناسایی است، رویایی که تحت رهبری یک زن شجاع خانم رجوی دارد صورت می‌گیرد و طبعاً برای همهٔ مردم ایران مصداق خواهد داشت.

من رهبری ایشان را تحسین می‌کنم همچنین طرح ده ماده‌یی خانم رجوی برای یک ایران آزاد را مورد حمایت قرار می‌دهم. برخی فکر می‌کنند کسی نیست که بتواند جهان را تغییر بدهد ولی من وقتی پایداری شما را می‌بینم، به یقین می‌رسم که می‌توان جهان را تغییر داد.

هر بار که شما را می‌بینم، خودم را در معرض انبوهی امید و ایده رو به آینده می‌بینم.

 

خواهر مجاهد زهره اخیانی

من می‌خواستم به‌صورت خیلی کوتاه از آقای شهردار لوگاره و دیگر شهرداران فرانسوی عزیز بابت انتخاب اشرف به‌عنوان خواهر شهر منطقه یک پاریس تشکر و قدردانی کنم. این ما را در نبرد سرنگونی رژیم آخوندی پشت گرم می‌کند. متشکرم

خواهر مجاهد زهره اخیانی - شهردار لوگاره - انتخاب اشرف به‌عنوان خواهر شهر منطقه یک پاریس

خواهر مجاهد زهره اخیانی - شهردار لوگاره - انتخاب اشرف به‌عنوان خواهر شهر منطقه یک پاریس

 

دکتر سلمان الانصاری ـ عربستان

سلام به مردم ایران - درود بر شما قهرمانان ایران

خواهر گرامی مریم رجوی برای شما آرزوی صلح و خوشبختی دارم و خیلی خوشحالم که اینک در کنار شما هستم و می‌توانم علیه رژیمی که این همه جنایت انجام داده در کنار شما باشم و با این رژیم بجنگم. هر چند روزهای این رژیم تقریباً به پایان رسیده است وقتی می‌بینیم که خانم رجوی به تهران خواهد رفت و آزادی را برپا خواهد داشت.

اجازه بدهید به جنایتکاران حاکم بر تهران بگویم مطمئنم که حرفهای من را الآن می‌شنوند.

پایان ولایت‌فقیه حتمی است.

هر قطره خونی که شما در ایران ریخته‌اید و هر موردی از بی‌عدالتی ایجاد کرده اید نتیجه ان را قطعاً خواهید دید.

باقدرت خدا و خواست خدا این رژیم سقوط خواهد کرد و خواسته مردم ایران سرانجام به نتیجه خواهد رسید خواسته‌یی که چیزی جز آزادی نیست...

ما همه اشرفی هستیم

پیام من به نظام فاسد و پوسیده خامنه‌ای این است من می‌دانم که شما با بی‌عدالتی مردم بی‌گناه را کشتار می‌کنید ما به چشم می‌بینیم چگونه در تاریکی و مخفیانه اقدامات خودتان را انجام می‌دهید.

آخوندها سرنگون و ایران آزاد می‌شود.

 

سفیر مارک کینزبرگ ـ آمریکا

خانم رجوی

همه ما برای شما و اشرفیها و مردم ایران آرزوی پیروزی داریم

شما واقعاً پیروز هستید

وقتی جوانی بودم که می‌خواستم رویاهای خودم رو دنبال کنم من برای سناتور ادوارد کندی کار می‌کردم او به من یاد داد که چالش آزادی و شرافت برای مردمی که تحت ستم هستند یک تعهد در تمام طول زندگی است. این انگیزه‌ای است که با کار فشرده انجام میشه

من مفتخر بودم که برای سناتور جو لیبرمن کار بکنم. در چهل سال گذشته در کنار او بودم و با او و بسیاری از آمریکاییهای دیگر که اینجا هستند بر این عقیده هستیم شما آن‌چه را که می خواهید به‌دست خواهید آورد

من به‌عنوان یک سفیر یک امید دارم، امیدوارم روزی را ببینم که سفارت جدید آمریکا در تهران بازگشایی شود و مردم ایران به آمریکاییها بگویند آزادی آزادی

 

سناتور پائولو کورسینی از ایتالیا:

خانم رئیس جمهور، دوستان ایرانی، بسیار خوشحالم که در این روز تاریخی در میان شما هستم، شما زنان و مردان شجاعی هستید که در پی آزادی، حقوق‌بشر و برابری هستید. این یک پیروزی بزرگ برای شما و شکست سختی برای رژیم آخوندی خواهد بود. این بیانگر این است که ایران فردا بر اساس اهداف شما، و با دستان شما بنا خواهد شد.

سیاست اروپا که در پی مماشات با رژیم ایران بود الآن شکست‌خورده. تنها راه موجود موفقیت تمام‌عیار مقاومت مردم ایران است.

 

سناتور روبرتو رامپی عضو سنای ایتالیا

امروز همهٔ ایتالیا در این جا نماینده دارد، انجمنهای مختلف، انجمنهای پارتیزانها، همه کسانی که برای آزادی ایتالیا مبارزه کرده بودند از احزاب مختلف، از حزب رادیکال گرفته تا سایرین، این جا هستیم، و همه شگفت‌زده هستیم از آنجا که می‌بینیم، داستانهایی را می‌شنویم، داستان زنان و مردانی را می‌شنویم که زندگی خودشان را برای آزادی فدا کرده‌اند. این جا هستیم که بگوییم مبارزه شما، مبارزه ماست. مبارزه برای ایرانی آزاد مبارزه‌یی برحق و عادلانه است.

 

ژان فرانسوا لوگاره شهردار منطقه یک پاریس و اعلام خواهری منطقه یک پاریس و شهر اشرف

خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی و همه افراد شگفتی آوری که از مبارزه او حمایت می‌کنید

به همه دوستان آزادی این چند کلمه را به‌نقل از کمیته شهرداران برای یک ایران آزاد نقل می‌کنم. کسانی که شماری از آنها در کنار من هستند. آنها همیشه حاضر بوده‌اند و همراه شما هستند..

همه ما شهروندان اشرف هستیم. ما یک انرژی فوق‌العاده را در شما مشاهده می‌کنیم. من در ماه مارس سال گذشته میلادی اینجا بودم. کاری که طی ۱۶ماه شده فوق‌العاده است

همه ما اشرفی هستیم چون که شریک هستیم با خواست شما برای آزادی و دموکراسی.

ضروری است و باید فوراً دموکراسی در ایران به پیروزی برسد. باید تلاش رژیم ایران برای دستیابی به بمب اتمی را متوقف کرد.ضروری و فوری است که بتوانیم کاری کنیم که در تهران همراه با شما دموکراسی و صلح را برقرار کنیم.

ما در یک اقدام سمبلیک و برای حمایت منتخبان فرانسوی یک‌ سورپریز آماده کرده‌ایم. چون تصمیم گرفتیم شهر اشرف را به‌عنوان یک شهر دیالوگ بین‌المللی انتخاب کنیم.

من به‌عنوان شهردار منطقه یک پاریس خواهری منطقه یک پاریس را با شهر اشرف امضا کرده‌ام و از خانم زهره اخیانی می‌خواهم که اینجا روی سن بیایند.

با این اعلام خواهری، ما امروز اعلام می‌کنیم مقاومت علیه سرکوب حق غیرقابل بازگشت و غیرقابل مذاکره است. ما خواهان به‌رسمیت شناخته شدن حقوق و آزادی عقیده و مذهب هستیم. امروز ما متعهد می‌شویم به رعایت قوانینی که در اعلامیه جهانی حقوق‌بشر آمده است که یک رابطه دائم بین دو شهر ما به‌وجود بیاید برای دیالوگ و تبادل نظر بین دو شهر منطقه یک پاریس و شهر اشرف.

البته این خلاصه‌ای از بیانیه ماست. از این بابت خوشحالم همراه با همه همکارانم و شهردارانی که این بیانیه را به شما تقدیم کردیم.

ژان فرانسوا لوگاره - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

ژان فرانسوا لوگاره - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 

میشل دوو کولور: نماینده مجلس ملی فرانسه

خانم رجوی عزیز

زنان ایرانی عزیز اعضای مجاهدین گرامی

بنام کمیته پارلمانی ایران دموکراتیک می خواهم خوشحالی خودم را اظهار کنم که در کنار شما هستم در این محل که سمبل عزم جزم شما و مبارزه برای آزادی است

حضور ما که از خواسته‌های شما برای ایران آزاد حمایت می‌کنیم معنا و مفهوم دیگری پیدا می‌کند

ما اینجا هستیم برای دفاع از دموکراسی و منافع مردم ایران که هرگز نباید در برابر منافع اقتصادی قربانی بشود. کمیته پارلمانی برای ایران دموکراتیک در مجلس ملی فرانسه اعتقاد دارد که بهبود حقوق‌بشر در ایران باید از شروط هر گونه رابطه دیپلماتیک و اقتصادی با رژیم ایران باشد و باید با پایان اعدامها و آزادی زندانیان سیاسی و احترام به همه آزادیها ارزیابی شود.

در ژوئن ۲۰۱۸ رئیس‌جمهور فرانسه امانوئل ماکرون در یک بیانیه یادآوری کرد که مصمم است بر رعایت حقوق‌بشر در ایران و اصول پایه‌ای و آزادیهای اساسی نظارت کند.

این اصول توسط رژیمی نقض می‌شود که شما را هم‌چنان سرکوب می‌کند. رژیمی که شما را به تبعید واداشت و دوبار هر چیزی که شما داشتید را نابود کرد. اما شما دوباره توانستید برخیزید بعد از عبور از آزمایشهای مختلف در اشرف و دوباره ساختید و ساختید اینجا شما به مبارزه علیه رژیم برای دموکراسی ادامه می‌دهید.

من از اعماق قلبم اطمینان دارم که روزی یک ایران دموکراتیک را خواهیم دید و شما از من استقبال خواهید کرد.

به‌عنوان رئیس کمیته ایران دموکراتیک و نماینده مردم فرانسه می‌خواهیم بگویم بسیاری از مردم فرانسه از مبارزه مردم ایران برای آزادی حمایت می‌کنند مردم فرانسه به خواست شما احترام می گذارند و با برادری به شما نگاه می‌کنند.

میشل دوو کولور - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

میشل دوو کولور - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 لویی فری- مدیر پیشین اف بی‌آی (اداره تحقیقات فدرال آمریکا)

خانم رجوی به شما درودمی‌فرستیم. ما همه شما را دوست داریم و به شما احترام می گذاریم نه فقط به‌خاطر رهبری شما بلکه به‌خاطر توانایی شما در پیشبرد اهدافی این‌چنین در چنین مدت کوتاه

در سالهای نه چندان دور همه ما نگران جان اشرفیها بودیم بسیاری از آنها کشته شدند. آنهایی که در آمریکا از شما حمایت می‌کردند موضوع تحقیقات جنایی توسط دولت خودمان قرار گرفتیم و ما از قضا استقبال کردیم...

تا سال ۱۹۹۷ هیچکس از من هیچ سؤالی در مورد مجاهدین نکرد تا زمانی که دولت به گونه‌یی نامشروع و غیرعادلانه و غیرقابل دفاع شما را در لیست گذاشت وقتی که پرس و جو کردیم مشخص شد که یک انگیزه بسیار بدی پشت قضیه بود. این همدستی با رژیم ایران بود. تا به شما بگویند تروریست و این یک اشتباه بود و چه جالب که حالا می‌بینیم سپاه پاسداران حالا وارد این لیست شده است پس می‌بینیم که تغییر واقعی است و انجام شده...

من اشرف۳ را به‌عنوان یک محل موقت می‌دانم و خواهان دیدار از اشرف ۴هستیم

من از همه شما که در این جا در اشرف ۳کار کردید می‌پرسم چقدر طول می‌کشد که یک ساختمان دادگاه در تهران بسازید. شما می‌توانید سران رژیم ایران را دستگیر و در شرایط عادلانه با همان شیوه‌هایی که در نورنبرگ و سایر جاها متهمان محاکمه شدند آنها را محاکمه کنید و به زندان اوین ببرید. اقدامات این رژیم و کسانی که با آنها همدستی کردند یک تحقیقات جنایی را الزام اور می‌کند. شما به اندازه کافی قاضی و دادستانهای آمریکایی دارید که شما را در این مسیر کمک کنند.

لویی فری - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

لویی فری - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 

 سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر:

من در میان هزاران نفری در دنیا هستم که حدود ۲۵سال است از مقاومت ایران حمایت می‌کنیم. من از کسانی هستم که احساسات بسیاری در این رابطه دارم. ۱۲سال آزمایش بزرگی داشتیم و ۲۹بار به اشرفیها با زرهی و تیربار حمله شد. حمله به کسانی که دستشان خالی بود. آنها می‌خواستند یک قتل‌عام انجام بدهند و همه سازمان مجاهدین خلق ایران را از بین ببرند. انتقال شما با بهای سنگینی صورت گرفت و ما الآن در میان شما هستی.

ما داریم بازسازی اشرف را جشن می‌گیریم. این جایی که ما هستیم سومین مکانی است که توسط اشرفیها ساخته شد بعد از این‌که هر بار توسط آخوندها تخریب شد.

این توانمندی و فداکاری تولد دوباره مقاومت ایران از میان آوارهاست. چیزی که تاریخ به یاد می‌سپارد این است که مقاومت ایران قطعاً مقاومت علیه سرکوب است اما در عین‌حال یک مقاومت فرهنگی است. اشرفیها نماینده این فرهنگ هستند. آنها الگوی تلاش برای سازندگی هستند.

آنچه با آن مواجه هستیم یک دیکتاتوری مذهبی است که تهدید دائمی برای صلح و امنیت جهان است. این اشتباه است که به روی این موضوع تأکید نکنیم...

حقیقت جمهوری به‌اصطلاح اسلامی این است که ما با یک دیکتاتوری مذهبی و خون‌ریز روبه‌رو هستیم که به هیچ چیزی کمتر از تسلط بر منطقه عربی و اسلامی راضی نیست. توسعه‌طلبی ماهیت دیکتاتورها است.

من آرزوی این را دارم که یک ایران آزاد را داشته باشیم. شاید اولین دولت دموکراتیک در جهان اسلام.

همه کشورهای جهان در پی این هستند که تأثیر خود را داشته باشند. برخی با نیروی نظامی برخی با نیروی اقتصادی و فرهنگی این کار را می‌کنند اما رژیم ایران فقط یک شیوه را می‌داند آن هم تسلط و توسعه‌طلبی با بی‌ثبات سازی کشورها است.

سید احمد غزالی - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

سید احمد غزالی - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 

نذیر حکیم از رهبران اپوزیسیون سوریه:

از جانب مردم سوریه که در حال مبارزه با دیکتاتوری اسد هستند می‌گویم

برای خواهر مریم آرزو می‌کنم آخوندها را سرنگونی کنیم و آزادی را برقرار کنیم. این نظامی ویرانگر و خون‌ریز است. رژیمی که در سراسر خاورمیانه جز فقر و نیستی چیزی به ارمغان نیآورده است. انشاالله امیدوارم و ایمان دارم که نظامی ایده ال بر سر کار بیاورید. ما هدف مشترک داریم. همهٔ ما خواهان صلح و آزادی و رفع شر رژیم آخوندی از سوریه و عراق و سایر کشورها هستیم. در این صورت کشور ما هم آزاد خواهد شد. از آمریکا می‌خواهم اگر به مقاومت ایران کمک نمی‌کند مانع مبارزه با رژیم نشود. رژیم اسد با به کار بردن سلاح شیمیایی مخوف‌ترین جنایت را در حق مردم‌مان انجام داد

می‌دانم که رژیم آخوندی هم با مقاومت شما چنین جنایاتی کرده است. این جا در اشرف در کنار مقاومت ایران، ایمان دارم که ایرانی جدید فرا می‌رسد و مردم ایران با همهٔ بهایی که پرداختند به آزادی می‌رسند. همچنین آزادی مردم سوریه محقق می‌شود. برای رسیدن به خواسته مشترکمان یعنی آزادی ما در کنار شما هستیم.

دکتر نذیر حکیم - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

دکتر نذیر حکیم - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 

تام ریچ اولین وزیر امنیت ملی آمریکا:

من به‌خاطر مهربانی و عشق شما از شما ممنونم.

من دیروز به موزه قدرتمند شما رفتم

می‌توان کسی را زندان کرد، می‌توان زنی یا مردی را شکنجه کرد تا نقطه‌یی که پوستی کف پایشان نماند، شکنجه در قفسهای ۶۰سانتی متری اما نمی‌توان در آنها یک ایده را کشت. من به تک‌تک شما می‌گویم، من که در طول سال‌ها شما را می‌شناسم، به شما گوش کرده‌ام و به شما گوش خواهم کرد به‌خاطر مهربانی تان، به‌خاطر تلاشتان برای آزادی و رهایی در میهن خودتان.

شما نهایتاً پیروز خواهید شد. بسیاری از کشورها به شما نگاه خواهند کرد. بسیاری از مردان و زنانی که شما را ندیده‌اند از شما پیروی خواهند کرد. صد و بیست هزار مرد و زن به‌دنبال هدفی بزرگ بودند و شما امروز به‌دنبال هدفی بزرگتر برای میهن‌تان هستید و در نهایت شما پیروز خواهید شد.

تام ریچ - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

تام ریچ - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 

قاضی تد پو ـ آمریکا

چند سال پیش که من عضو کمیتهٔ روابط خارجی بودم،روهرا باکر رئیس زیر کمیتهٔ اروپا بود. ما به عراق رفتیم. به‌دلیل که از کمپ اشرف و جنایتهایی که آنجا شده بود بازدید کنیم. چون که دولت عراق و رژیم ایران منکر این بودند که آنجا جنایتی صورت گرفته، می‌خواستیم با شما دیدار کنیم. به عراق آمدیم با مالکی صحبت کردیم گفت نمی‌توانید به اشرف بروید. ممنوع است. آن‌قدر عصبانی شده بود که دستور داد ما از کشورش خارج بشیم. مجبور شدیم از عراق خارج بشیم چون می‌خواستیم با شما دیدار کنیم، ولی الآن اینجا هستیم و توانستیم با شما دیدار کنیم. از شما متشکرم که این بازدید را محقق کردید و این همه سال پایداری کردید. رژیم آخوندی می‌گفت شما نمی‌توانید در اشرف دوام بیاورید، شما آنجا را به یک بهشت تبدیل کردید، بعد گفتند نمی‌توانید در لیبرتی دوام بیاورید، ولی آنجا را هم به بهشت دیگری تبدیل کردید، بعد گفتند هرگز نمی‌توانید آنجا را ترک کنید ولی شما توانستید به اشرف ۳برسید و یک بهشت دیگر بسازید. یک کمپ اشرف شماره ۴هم خواهد بود. امیدوارم آخرینش باشد، اشرف ۴در تهران خواهد بود و همهٔ ما در آنجا به هم می‌پیوندیم.

برخیها اعضای کنگره را که از مبارزین برای آزادی حمایت می‌کردند مورد انتقاد قرار می‌دادند، آنها از خانم رجوی حمایت می‌کردند. من آنموقع رئیس زیر کمیتهٔ ضدتروریسم بودم و خانم رجوی در آن زیر کمیتهٔ شهادت داد و مورد استماع قرار گرفت، خیلیها می‌گفتند خانم رجوی نمی‌شود بیاید صحبت کند و این کار درستی نیست، خانم رجوی اصلاً نیازی نبود به ایالات متحده بیاد، چونکه از طریق ماهواره به کمیتهٔ مبارزه با تروریسم و تسلیحات کشتار جمعی شهادت داد و ما از او متشکریم. گفتند نمی‌شود ولی او این کار را کرد. دفاع از آزادی، دفاع از سازمان مجاهدین، دفاع از خارج شدن سازمان مجاهدین از لیست.

الآن سازمان مجاهدین در لیست تروریستی نیست ولی حکومت ایران و سپاه پاسداران هر دو جزء سازمانهای تروریستی هستند.

قاضی تد پو - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

قاضی تد پو - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 

سر آلن میل از انگلستان

اول از همه می‌خواهم از خانم رجوی تشکر کنم به‌خاطر کار فوق‌العاده و خستگی‌ناپذیر. روز و شب و خستگی‌ناپذیر در تلاشند. کاری که شما انجام داده اید باور نکردنی است. الگویی برای همه ماست. من دلم می خواست که چنین ساخت و سازی را در حوزه خودم می داشتم...

خانمها، آقایان امروز اینجا هستیم تا بار دیگر با آخوندها مخالفت کنیم. آنها به این جهان تعلق ندارند. آنها مسؤل کشتار و شکنجه صدها هزار تن از مردم ایران هستند. مردم را شکنجه کردند. به‌نحو بسیار وحشیانه. اعدامهایی در ملا عام. شکنجه و دیگر جنایاتی که این آخوندها انجام دادند. آنها حقوق‌بشر را از بین بردند. مردم ایران روز و شب تحت استبداد به‌سر می‌برند.

آنها برخلاف کنوانسیون ژنو کشتی‌های کشورهای دیگر را مورد حمله قرار می‌دهند. چیزی که می‌تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد...

چنین کشورهایی با توسعه سلاح اتمی جهان را نابود می‌کنند. آنها بسیار خطرناک هستند. ما باید هر کاری که می‌توانیم بکنیم تا این رژیم را متوقف کنیم. به جای آن باید چکار کنیم. تنها راه رو به جلو برنامه ده ماده‌یی خانم رجوی است ما نباید تسلیم بشویم باید برای دموکراسی و آزادی تلاش کنیم.

خانم رجوی یک مسیر واقعی را ارائه می‌کند باید از ان حمایت کنیم و حمایتمان را به او اعلام کنیم.

 

محمود القاهری نماینده پارلمان تونس:

برای ما شرف و افتخار عظیمی است که همراه با خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی هستیم.

بخوبی می‌دانیم که فعالیتهای شما بسیار دشوار هست. در حکومت بن علی در تونس هم کسانی به‌قتل رسیدند، کسانی به تبعید رفتند اما ما پیروز شدیم

من تحت تاثیر کاری هستم که شما انجام دادید.

خانم رجوی اگر کسی از شما بپرسد برای چه این قیمت را داده اید؟‌ می‌گویید برای عدالت و با ارزش‌تر و بزرگتر تر از عدالت وجود ندارد.

اشرفیها از کشورهای مختلف به آلبانی آمده‌اند. شاید این خواست خدا بوده است.

ما به اینجا آمده‌ایم به آزادی کشور شما کمک کنیم تا در کنار کسانی باشیم که حقوقشان نقض شده است. کسانی که در سراسر جهان می‌خواهند با آنها عادلانه رفتار شود.

حاضر حاضر حاضر

 

باب بلکمن نماینده پارلمان انگلستان

ما به زمانی نزدیک می‌شویم که آزادی در ایران برقرار می‌شود. ما از سال گذشته دیده‌ایم که مردم ایران سرکوب رژیم را کنار می‌زنند به‌عنوان گامی نخست به سمت آزادی. شما سازمان مجاهدین خلق ایران در پشت اعتراضات مستمری هستید که در حال گسترش است

من همچنین در پارلمان طرحی را پیش می برم برای لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران و تمامی اعضای این رژیم

این طرح حمایت بسیاری از نمایندگان از تمام احزاب شرکت‌کننده در پارلمان را کسب کرده است.

 

دکتر متیو آفورد نماینده ارشد پارلمان انگلستان:

امروز شما اشرفیها و جنبش مقاومت تحت هدایت خانم رجوی پیشتاز برقراری یک ایران آزاد هستید. ما دیروز موزه‌یی را دیدیم از شواهد سرکوب وحشیانه رژیم علیه شما و شهادتهای دست اول از شهود شنیدیم و تحت تأثیر قرار گرفتیم.

ما می‌دانیم که مسئول این جنایتها سپاه پاسداران، خامنه‌ای،‌وزارت اطلاعات و قضاییه رژیم است. داستان شما شنیده خواهد شد و سکوت نمی‌پذیرد. ما در یک تلاش فراحزبی دولتمان را ترغیب کردیم که سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی نام گذاری کند.من از تحریم‌های آمریکا علیه دستگاه خامنه‌ای حمایت می‌کنم...

من به شما اطمینان می‌دهم که آرمان حقوق‌بشر و آزادی و دموکراسی در ایران از حمایت گسترده‌یی در بین همکاران من در هر دو مجلس انگلستان برخوردار است

این حمایت همچنین شامل حمایت از طرح ده ماده‌یی خانم رجوی است که آینده ایران را تأمین می‌کند و یک آلترناتیو روشن و قدرتمند علیه رژیم حاضر ایجاد می‌کند...

ما از دولت انگلستان خواستیم که طرح ده ماده‌یی خانم رجوی را به‌رسمیت بشناسد.

دکتر متیو آفورد - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

دکتر متیو آفورد - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 

لندز گودن نماینده کنگره آمریکا:

نماینده جدید کنگره آمریکا هستم. می‌خواهم چند چیز را برای شما بگویم.

ایرانیها محترم‌ترین افراد در آمریکا هستند هم‌چون خانم رجوی.

به‌رغم اختلافات بین ما در واشنگتن، همه ما در کنگره آمریکا با دونالد ترامپ موافق هستیم که باید رژیم ایران تغییر کند و باید همین الآن این اتفاق بیافتد.

به‌خاطر فداکاری و نبردتان از شما تشکر می‌کنم. می‌خواهم همه شما را به‌زودی در تهران ملاقات کنم وقتی به کشور تان بر می گردید.

جوانان سراسر ایران را تشویق می‌کنم که این پیامها را گسترش بدهند. ما به کمک شما نیاز داریم.

لندز گودن - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

لندز گودن - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 برنارد کوشنر وزیر خارجهٔ پیشین فرانسه در اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف۳

خانم رجوی عزیز، من در اینجا یک شاهکار از دوستی و همبستگی را می‌بینم. واقعاً افتخار آمیز است. شما واقعاً شایسته‌اید که یک کشور واقعی را بنا کنید. این جا بسیار عالی بنا شده. در اروپا به اشرف ۳که آمدیم این یک جایزهٔ شایسته بود برای کسانی که از شما حمایت می‌کردند و هم برای شما که از مردمتان پشتیبانی می‌کنید.

ما با یک گام جدید و سرفصلی تازه مواجه هستیم. دورانی که آزادی ایران را به ارمغان می‌آورد. من به سخنان وزیر خارجهٔ پیشین کانادا گوش می‌کردم، شما داشتید برنامه خانم رجوی را به ما یادآوری می‌کردید. مردم ایران بدون شک از نه تنها به برنامه‌های خانم رجوی ایمان دارند بلکه آماده هستند که کشورشان را از نو بنا کنند.

بقیه اروپا هم باید فقط به برنامه خانم رجوی گوش فرابدهند؛ انتخابات آزاد با حق رأی برای همه، ثانیا یک سیستم کثرت‌گرای سیاسی با مجالس آزاد. سوم لغو حکم اعدام، کی مخالف این هست. لیست کسانی که تحت حکم اعدام هستند را به من بدهید. چهارم، جدایی دین از دولت، قطعاً این نکتهٔ کلیدی است، برای استبداد این چنینی که حاکم است و برای بقیهٔ جهان که دست رد به سینهٴ این رژیم می‌زند. سیستم قضایی در ایران به اعلامیه جهانی حقوق‌بشر پایبند خواهد بود. حفاظت از اموال خصوصی و سیاست خارجی بر مبنای همزیستی مسالمت‌آمیز و توقف پیگرد سلاح اتمی. چه کسی از مردم ایران مخالف این هاست؟ حتی در اروپا و سایر کشورهای جهان چه کسی مخالف این هاست؟ به نظرم هیچکس با این مواد برنامه خانم رجوی مخالف نیست، برنامه‌یی که بر پایه یک سیاست بنا شده. من با آقای جولیانی موافقم که مردم ایران از خامنه‌ای حمایت نمی‌کنند، سران رژیم ایران قاتل هستند، آقای جولیانی درست گفت، آنها قاتل هستند در خاورمیانه آتش بپا می‌کنند بسیاری از مردم خاورمیانه مورد حملات تروریستی این رژیم قرار دارند. شرایط صلح آمیزی برقرار نیست، می‌دانیم تهدیدهایی وجود دارد، تنشهایی بین دولت آمریکا و رژیم ایران وجود دارد و مردم ایران هم در خطر هستند. مردم فرانسه هم آماده هستند در این مسیر به مردم ایران کمک کنند. مهم‌ترین حرفی که می‌خواستم بگویم این است که ما آماده هستیم مردم ایران را از زیر این استبداد مذهبی رها کنیم. ما مخالف مذهب نیستیم. ما مخالف سوء‌استفاده از مذهب برای کشتار مردم هستیم. تماماً مخالف چنین نمایش دموکراسی دروغین برای توجیه شکنجه‌ها و کشتارها هستیم.

رژیم ایران همهٔ جنایتها را تحت نام مذهب انجام می‌دهد. قطعاً مردم ایران از این رژیم رها خواهند شد. متأسفم که کم ستایش کردم از خانم رجوی. شما واقعاً یک فرد مقاوم و یک الگوی مقاومت از زنان در جهان هستید.

برنارد کوشنر - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳ - ۲۲تیر۱۳۹۸

برنارد کوشنر - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳ - ۲۲تیر۱۳۹۸

 

دینا روهرا باکر ـ آمریکا در اجلاس سالانه مقاومت در اشرف۳

خانم رجوی می‌خواهم از شما تشکر کنم. خدا شما را حفظ کند. خدا این جنبش را حفظ کند. این جنبش، جهانی زیباتر خواهد ساخت و برای ما آمریکاییها بسیار مهم است

ما از همه نژادها و همه مذاهب می‌اییم. ما کسانی را که مثل شما خواهان آزادی و زندگی بهتری برای مردمشان هستند درک می‌کنیم. اجازه بدهید امروز من از شما تشکر کنم. از همه شما به‌خاطر آن‌چه که زندگیتان را وقف آن کردید چرا که این جهانی بهتر برای فرزندان من خواهد ساخت. فرزندان من در امنیت بالاتری خواهند بود مردم در آمریکا و فرزندان آنها، جهانی امن‌تر خواهند داشت اگر شما موفق به سرنگون کردن بدترین حکومت تروریسم شوید

روزهای این حکومت به شمارش افتاده است. شما پیروز خواهید شد

دینا روهرا باکر - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

دینا روهرا باکر - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 

بارونس ورما عضو مجلس اعیان انگلستان

به خواهرم و به دوستم مریم رجوی سلام می‌کنم. به ساکنان اشرف ۳سلام می‌کنم.

از زنانی که پیشتار مقاومت ایران هستند سپاسگرازم. هیج کس قوی‌تر و شجاع تر از زنی نیست که برای کشورش میجنگد

نقش پیشتار زنان در مقاومت ایران نشان‌دهنده آن چیزی است که در ایران آینده رخ خواهد داد

بسیاری از زنان توسط رژیم ایران دستگیر شده‌اند و به‌نحو غیرانسانی در زندانها شکنجه شده‌اند

وقتی رژیم ایران زنان را به شهروندان دست دوم تبدیل کرده زمانی است که جهان باید برخیزد و از شما و از مقاومت شما حمایت کند.

یک زن مسلمان (مریم رجوی)، مقاومت ایران را به خاری در چشمان رژیم آخوندی تبدیل کرده است و هر کنفرانس موفقی که صورت می‌گیرد یک زن هست که در قلب این جنبش قرار دارد.

به همین دلیل ما از خانم رجوی حمایت می‌کنیم. از جنبش زنان حمایت می‌کنیم. امیدواریم هر چه زودتر پیروزی مریم رجوی را جشن بگیریم.

بارونس ورما - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

بارونس ورما - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 الونا جبریا نماینده پارلمان آلبانی، گزارشگر سازمان امنیت و همکاری اروپا

افتخار بزرگی است که در این محل فوق‌العاده باشم. از همه شما که در ساخت این قرارگاه به این عظمت دست داشته‌اید تشکر می‌کنم. جامعه جهانی بایستی حقوق مردم و مقاومت آنها را به‌رسمیت بشناسد. اشرف۳سمبلی از آزادی در آینده است.

وقتی مجاهدین به آلبانی منتقل شدند من معاون وزیر کشور بودم. امری فوق‌العاده بود که همه آنها در امنیت و در کنار هم به آلبانی آمدند.

ما از سازمان مجاهدین حمایت می‌کنیم و از تمامی تلاشهای آنها برای دستیابی به آزادی و امنیت در کشورشان. پرونده نقض حقوق‌بشر رژیم و کشتار جمعی زندانیان سیاسی باید به شورای امنیت ارجاع شود.

خانم رجوی من از شما و کار خارق‌العاده‌یی که انجام دادید حمایت می‌کنم. من شجاعت و عزم و اراده ایشان را تحسین می‌کنم.

آلونا جبریا - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

آلونا جبریا - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

میشل آلیو ماری وزیر ارشد دولت فرانسه ۲۰۱۱ در اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف۳

خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی عزیز از شما متشکرم.

تشکر می‌کنم که من را به اینجا دعوت کردید در اشرف ۳

سالهاست که شما را می‌شناسم و شما را مورد ستایش قرار می‌دهم و به شما عشق می ورزم. از آرامش شما خوشم می اید. از عزم جزمتان از شجاعتتان از عشقی که برای ایران آزاد دارید. در این سالیان از شما تشکر می‌کنم از آزمایشهایی که عبور کردید

مریم عزیز شما امروز پوششی سبز دارید. می‌دانم که رنگ اسلام است و در بسیاری از کشورها، همچنین رنگ امید است.

چطور می‌توانیم اینجا در اشرف ۳در رابطه با امید صحبت نکنیم. به‌نحوی فوق‌العاده و شگفتی آور در این فرصت کم شما توانستید قدرت و اراده خود را به نمایش بگذارید. این باعث شد که یک شهر واقعی بنا شود. عجب شهری که ما امروز در آن به‌سر می‌بریم. درود به شما و درود به همه شما.

بله اینجا می‌توانیم در رابطه با اعتماد به آینده در رابطه با امید صحبت کنیم. من نگران هستم. نگرانم چونکه از وقتی سیاست را شروع کردم فکر می‌کنم هرگز چنین وضعیت خطرناکی ندیده باشم و این میزان بی‌ثباتی در جهان. بسا بیش از ده سال پیش وقتی که من وزیر کشور، وزیر دفاع بودم بسا بیشتر از وقتی که چند سال پیش وزیر کشور یا وزیر خارجه بودم تهدید جنگ در جهان وجود دارد

خاورمیانه و خلیج‌فارس احتمالاً بیشترین ریسک را در بر دارد چرا که پشت همه بحرانها رژیم ایران قرار دارد. رژیم ایران که از یمن تا سوریه تا لبنان و بسیاری دیگر از کشورها از همه کسانی حمایت می‌کند که خواهان بی‌ثبات کردن این حکومتها هستند.

رژیم ایران امروز به‌عنوان یک ابزار معامله و شانتاژ استفاده می‌کند به همین دلیل باید هوشیار باشیم

میشل آلیو ماری - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳ - ۲۲تیر۱۳۹۸

میشل آلیو ماری - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳ - ۲۲تیر۱۳۹۸

 

پاندلی مایکو وزیر دولت آلبانی، نخست‌وزیر پیشین

دوستان عزیز و خانم رجوی تشکر می‌کنم.

این خانه خانه آلبانیایی‌هاست به همین دلیل است که با هم هستیم و اینجا آمده‌ایم که حمایت خود را از شما اعلام کنیم.

در آلبانی سیاستمدارها این روزها با هم بحث و جدل دارند. ولی وقتی به شما می‌رسد هیچ بحث و اختلافی وجود ندارد چرا که شما در خانه ما هستید و این سنت ما بوده است.

آزادی را نمی‌شود خرید. خانم رجوی تلاش می‌کنند که آزادی را برای ایران بیاورند این چیزی نیست که آن را با پول یا ثروتی متوقف کرد و خرید. بنابراین اگر بخواهند به شما صدمه‌یی بزنند بدانید که ما در کنار شما هستیم. به همین دلیل ما سفیر و معاون رژیم را اخراج کردیم. به آنها می‌گوییم روی ما فشار نگذارید. ما به اتفاق به دیدار شما آمده‌ایم. این افتخار را داشته‌ایم که در اشرف ۳به دیدار شما بیایم.

پاندلی مایکو - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

پاندلی مایکو - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 فاتمیر مدیو رئیس حزب جمهوریخواه آلبانی، وزیر دفاع پیشین:

به سرآغاز ایران جدید یعنی به اشرف۳خوش آمدید.

زمان تغییر در ایران فرا رسیده و حتی دیر شده است. دولت آمریکا در برابر رژیم حاکم بر ایران ایستاده است و ما امیدواریم که در اروپا هم ما در کنار هم برای حقوق‌بشر در ایران بایستیم.

سال گذشته دولت آلبانی سفیر رژیم ایران را اخراج کرد. چرا که آنها یک طرح تروریستی علیه اشرف۳تدارک دیده بودند.

خانم رجوی طرح ده ماده‌یی شما قطعاً مسیر آزادی ایران است و یک امید برای کسانی است که به آزادی اعتقاد دارند. ما در آرمان شما برای حمایت از ایران آزاد متحد هستیم. ما دوست داریم به‌عنوان کسانی به‌خاطر سپرده شویم که در کنار شما برای آزادی ایران جنگیدند و نه کسانی که فقط سرکوب را دیدند و کاری نکردند.

فاطمیر مدیو - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

فاطمیر مدیو - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 استفن هارپر نخست‌وزیر پیشین کانادا

خوشحالم که در اشرف ۳ هستم. این عجب دستاوردی است....

از سال قبل که دور هم جمع شدیم آخوندها غنی‌سازی اورانیوم را افزایش دادند. در خاورمیانه فعالیت‌های تروریستی خودشان را افزایش دادند.

رژیم آخوندها اکنون در یک بحران منطقه‌یی بسیار جدی گیر کرده است. در دریای عمان به نفتکشهای حمله می‌کند....

دوستان واقعاً چه بحثی علیه چنین قاطعیتی علیه رژیم وجود دارد. بعضی از ما می‌گویند دنیا دو تا انتخاب دارد. مماشات یا جنگ. ولی این اشتباه است. تسلیم شدن به فاشیسم مذهبی یک انتخاب نیست. بلکه پذیرفتن جنگی است که پیشاپیش این رژیم توسط عوامل و مزدورانش آغاز کرده و دعوتی است به این رژیم که به‌دنبال سلاح هسته‌یی است. بنابراین سیاست مماشات مانع درگیری و جنگ با این رژیم نخواهد شد بلکه به درگیری ختم خواهد شد.

بنابراین نباید جنایات رژیم را پذیرفت. نباید به آن کمک مالی کرد بلکه باید آن را تحریم کرد. فاشیسم مذهبی هیچگاه برای مردم ایران و جهان وضعیت خوبی به بار نخواهد آورد. این رژیم با دنیا و شهروندان خودش در جنگ است. ما باید پشت طرح ده ماده‌یی خانم رجوی بایستیم و از آن حمایت کنیم.

می‌خواهیم در این آرزوی شما برای یک ایران آزاد و بهتر شریک شویم. میلیاردها مردم در سراسر جهان در اهداف شما شریک هستند. این رژیم رؤیای فاجعه‌بار هسته‌یی را برای دنیا در افکار خودش می‌پروراند.

پس من هم با شما حاضر حاضر و حاضر هستم.

سخنرانی استفن هارپر - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳ - ۲۲تیر۱۳۹۸

سخنرانی استفن هارپر - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳ - ۲۲تیر۱۳۹۸

 سناتور جوزف لیبرمن در اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف۳

برایم افتخار و شوق آور است که در اشرف سه هستم. سالهای پیش ما در همین زمان در پاریس گردهمایی عظیمی داشتیم با حضور گسترده مردم.. اما هیج جا جز اشرف ۳ نیست که ترجیح بدهم در آنجا در این مراسم حضور داشته باشم.

ابتدا از منظر شخصی باید بگویم طی سالیان به‌خصوص جامعه ایرانیان که توسط نمایندگان بزرگی رهبری شدند وقتی که شما ساکنان اشرف در لیبرتی بودید و من آنجا را زندان لیبرتی می‌نامیدم و وقتی آزادی شما سرکوب شده بود به‌رغم قولی که به شما داده شده بود. ما همه احساس درد میکردیم. عصبانی بودم که مورد حمله واقع می‌شدید. شما تعهد ما برای ایستادگی در این مسیر را تعمیق کردید. با دیدن اشرف۳تصور نکردن بهشت ایرانی که ساخته خواهد شد. بسیار سخت است. شما برای روزی جدید و برای ایران آماده هستید.

ما آماده هستیم. ما همه یاد گرفته‌ایم که مثل شما حاضر حاضر بگوییم. ما در تک‌تک گام های این مسیر آماده هستیم.

حالا چرا می‌گوییم روز جدیدی در حال طلوع است. ما به روز آزادی در ایران نزدیک می شویم زیرا نیروهایی در کنار شما قرار گرفته‌اند. شما تسلیم نمی‌شوید و شکست نمی‌خورید. شورا و سازمان تحت رهبری مریم رجوی لحظه‌ای اهدافشان را ترک نکردند. و بسیاری از ما را به آگاهی رساندند. حالا زمانی است که شورا و مجاهدین بر روی زمین و صحنه نبرد در ایران متمرکز شوند.

بعد از توافق هسته‌یی با رژیم ایران ما مدت مدیدی علیه آن جنگیدیم....

من گمان می‌کردم که روز جدیدی در ایران محقق خواهد شد.

به‌عنوان یک دموکرات می‌گویم. در سال ۲۰۱۶من به دونالد ترامپ رأی ندادم. اما با تمام صمیمیت این حرف را می زنم. اقدام قهرمانانه و تاریخی دونالد ترامپ علیه برجام را تأیید می‌کنم.

ما از سخنرانیهای بی‌پایه علیه مجاهدین به جایی رسیدیم که سپاه پاسداران در لیست تروریستی رفته است. مردمی که از آزادی و فرصتهای خود محروم شده‌اند و جانشان به لب رسیده، این تشنگی برای آزادی را دارند که این سازمان آنها را کنار هم جذب کند و امیدوارم متحدانمان در کنار ما برای آزادی مردم ایران بایستند. روز آزادی به‌زودی محقق خواهد شد اگر کنار هم بمانیم، بار دیکر این کار را خواهیم کرد.

 

بله حاضر حاضر حاضر

من به اندازه کافی ایمان دارم که بر این باور باشم که صدا های شما را خدا می‌شنود. و جان مک‌کین این صدا ها را می‌شنود. سال ۲۰۱۷که جان مک‌کین به اشرف آمده بود، به من گفت: شما ایستادگی کردید و جنگیدید و برای آزادی قربانی دادید برای حقوقی که ذاتی شما است و کسانی که آماده جنگیدن برای آزادی و قربانی کردن هستند به آزادی دست می‌یابند. نبرد برای آزادی نبردی است نه برای آزادی ایران بلکه برای آزادی در سراسر جهان اهمیت دارد. دیگر نیازی به درگیریهای بیهوده نخواهد بود دیگر بنیادگرایانی که دین اسلام را مورد استفاده قرار دادند نقشی نخواهند داشت. همه این ماجراها و جنگهای مذهبی موقعی به پایان خواهد رسید که آنهایی که بعد از انقلاب رهبری خود را تحمیل کردند کنار بروند. شما پیروز خواهید شد.

روزی که درگیری بیهوده بین اسلام و سایر اعتقادات به پایان برسد همان روزی است که رژیم ایران سرنگون خواهد شد. فقط چنین نیست که شما آلترناتیو در برابر آخوندها باشید شما آلترناتیو درست را نمایندگی می‌کنید. مریم رجوی..... توانایی لازم را دارد. او چشم‌اندازهای خوبی دارد.

شما هم در برابر دیکتاتوری شاه و هم دیکتاتوری آخوندها مقاومت کردید چون هدف شما آزادی است بگذارید یکبار دیگر به کسانی که از مماشات حمایت می‌کنند و از این بحثهای احمقانه پشتیبانی می‌کنند بگویم زمان آن رسیده است که در کنار این مقاومت بایستیم که رهبری مذهبی را نفی می‌کند

با یکدیگر و در کنار هم ما می‌توانیم و باید.

سناتور جوزف لیبرمن - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳ - ۲۲تیر۱۳۹۸

سناتور جوزف لیبرمن - گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳ - ۲۲تیر۱۳۹۸

 در اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳نامه‌یی از شخصیتهای آمریکایی خطاب به خانم رجوی قرائت شد

در این نامه از جمله آمده است: ساکنان اشرف یک تعهد قهرمانانه نسبت به یکدیگر را به‌رغم تهدید مرگ داشتند. آنها به مجروحان کمک کردند و حالا همین تعهد را برای مردم کشور خود دارند. مردمی که در زیر زندان، شکنجه و خشونت‌های رژیم هستند. آنان خواهان برقراری حکومتی در ایران هستند که به جای به کار بردن منابع برای نابودی مردم ایران در خدمت آنها ست. آنها می‌دانند که رژیم حاکم روزهایش به شمارش افتاده و هر روز شمار روزهای رژیم کاهش می‌یابد.

 

 

رودی جولیانی در اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف۳

وقتی تاریخ نوشته شود شما به‌عنوان رزمندگان آزادی شناخته خواهید شد که مردم ایران را از سرکوب نجات دادید با خونتان و با اشکهایتان. بسیاری از عزیزان شما توسط رژیم کشته شدند. شما رزمندگان آزادی خواهید بود. کسانی که برای همیشه در تاریخ ایران اسمتان به ثبت خواهد رسید. خدا شما را حفظ کند

اگر در نیویورک هم کار می‌کردید شما نمی‌توانستید چنین مکانی بسازید شما این شهر را در عرض چند ماه ساختید. اینها به‌خاطر رهبری خانم مریم رجوی محقق شده است. یک رهبری خارق‌العاده هم‌چون مسعود رجوی که این جنبش را آغاز کرد با یک اقدام بسیار شجاعانه. او حاضر نشد به ولی‌فقیه تن بده. او گفت نه، من کشور خودم را به یک مستبد نخواهم فروخت

خمینی یک رهبری قاتل بود که دستش به خون صدها هزار نفر آغشته شد.

ما باید بلند شویم و بگوییم دیگر سرکوب و قتل متوقف شود و این رژیم باید برود.

من خامنه‌ای و روحانی را متهم به‌قتل می‌کنم. نه فقط قتل بلکه قتل دستجمعی و جنایت علیه بشریت. چطور می‌توانیم ۴۰سال قتل و کشتار جمعی را تحمل کنیم. جنایت علیه بشریت را تحمل کنیم.

باید شرم کنیم که کشورهایمان علیه این رژیم نایستادند.

این رژیم حداقل ۱۲۰هزار نفر از اعضای مقاومت را به‌قتل رسانده است. برخی همین چند سال پیش به‌قتل رسیدند. ۵۲نفر در یک روز در اشرف کشته شدند.در سال ۶۷هم ۳۰هزار نفر را به‌قتل رساندند. اخلاق و کرامت ما چه شد؟ حتی ما عصبانی و خشمگین نشدیم. آن‌قدر که دست به‌عمل بزنیم.

دولتهای اروپایی باید برخیزند و بیدار شوند و کرامت خود را پس بگیرند. کشورهایی که دموکراسی را برای ما به ارمغان بیاوردند باید بیدار شوند. چطور می‌شود گردانندگان این کشورها در مقابل کشتار جمعی بی‌توجه باشند و از آن چشم‌پوشی کنند.باید به این بی‌توجهی شرم‌آور پایان داد.

من دو تن از نازیها را ۴۰سال بعد از جنایاتشان، محاکمه کردم. مجازاتی را که باید بر آنها اعمال کردیم.

در ایران افرادی که ۳۰هزار نفر را در سال ۶۷به‌قتل رساندند باید تعقیب و مجازات بشوند. آنها رهبران و سران یک کشور نیستند آنها قاتلان کشتار جمعی هستند. باید الآن برخیزیم. رهبران اروپا برخیزید در آلمان و در فرانسه و در انگلستان و در ایتالیا و یونان اگر شما دموکراسی و آزادی را به ما دادید الآن دموکراسی و آزادی را رها نکنید. سکوت نکنید وقتی که رژیم ایران مردم را کشتار می‌کند.

ما توافق اتمی را پاره کردیم. ما اجازه نمی‌دهیم یک آدم دیوانه و یک قاتل به سلاح اتمی دست پیدا کند.

به رهبران اروپا می‌گویم شما می‌توانید به رزمندگان آزادی تبدیل بشوید اما الآن دنبال پول هستید. پولی خون الود. چطور شما می‌توانید به رژیم ایران و بزرگترین حامی تروریسم در جهان کمک کنید. وقتی به آنها پول می‌دهید کاری که در دولت اوباما صورت گرفت شما به قاتلان کمک می‌کنید

وقتی شرکتهای آلمانی و فرانسوی با آخوندها تجارت می‌کنند پول آن برای کشتار مردم سوریه استفاده می‌شود. آیا شما نمی‌دانید قاتلان را تأمین مالی می‌کنید؟ نباید قاتلان را تأمین مالی کرد.

بیدار شوید. وقتی که از رژیم ایران نفت می‌خرید یعنی قتل و کشتار را تأمین مالی می‌کنید.

باید تکرار کنیم که یک آلترناتیو برای این رژیم وحشتناک تروریستی وجود دارد. الآن در وضعیتی نیستیم که بین کنار زدن یک دیکتاتور و جایگزین آن ندانیم چکار کنیم. ایران مانند مصر و لیبی نیست. در ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان هست ولی در مقابل آن شورای ملی مقاومت ایران را داریم با رهبری خانم مریم رجوی ائتلافی از یک مقاومت سازمان یافته. آنها در کشور من بسیار مورد احترام هستند. در کنگره از حمایت بیشتری از شخص من برخوردار هستند.

خانم رجوی همه کسانی را که با هم خیلی اختلاف دارند گردهم آورده است. رژیمی که ۳۰هزار نفر را به‌قتل رسانده است بدترین رژیم است. کسانی در مقابل این رژیم هستند که زندگیشان را وقف آزادی کرده‌اند. کسانی که در اشرف هستند خود را وقت آزادی کردند.

ما از طرح ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی حمایت می‌کنیم. طرحی که منطبق بر اعلامیه جهانی حقوق‌بشر است. این جنبش توانایی آن را دارد که قدرت را به دست بگیرد. جنبشی که ایران را هدایت می‌کند. ما می‌توانیم از آنها حمایت کنیم. اگر تغییر رژیم در ایران محقق شود ما با مجاهدین آسودگی خاطر خواهیم داشت. این دروغ است که مجاهدین حامی ندارند. اگر حامی ندارند چرا رژیم آخوندها ۴۰سال است آنها را کشتار می‌کنند.

ما بخشی از این جنبش هستیم. اکنون شما مسئولیت دارید شما می‌دانید چه جنایتی علیه بشریت صورت گرفته است. شما باید اقدام کنید. من به سران رژیم ایران می‌گویم من از دموکراسی حمایت می‌کنم شما از دیکتاتوری. من از انسانهای با کرامت حمایت می‌کنم شما از قاتلان کشتار جمعی خوش‌بینی زیادی وجود دارد. شما می‌دانید بسا زودتر از آن که بدبینها فکر می‌کنند ما در ایران خواهیم بود.

حاضر حاضر حاضر.

از سر راه ما کنار بروید ما حاضر و آماده‌ایم.

 

 سناتور توریسلی:

از دریای خزر تا تهران هر کجایی که مردان و زنان بلند می‌شوند می‌گویند من یک اشرفی هستم. من هیچگاه تسلیم نمی‌شوم، عقب‌نشینی نمی کنم و من یک ایرانی هستم و همواره ایستاده‌ام.

امروز چیزی که با صحبتهای یک زن (مریم رجوی) شروع شد اکنون صدایی است که در همه جهان می‌پیچد. بنابراین از هر رسانه‌یی که صحبت ما، فریاد ما در رادیوها در تلویزیونها و یا از طریق هر وسیله‌یی که دارید می‌شنوید؛‌ اکنون زمان شما فرا رسیده است. ما آماده هستیم. اکنون لحظه شماست. به دانشجویان می گویم این صدا را بشنوید. اگر تاکنون به این جنبش نپیوسته‌اید فردا بپیوندید. به تاریخ پاسخ بدهید و زندگی خود را و سرنوشت خودتان را به دست بگیرید. به کارگران می گویم اگر صدای من را میشنوید بازیچه سپاه پاسداران نباشید. زنجیرها را پاره کنید از ان شرایط بدی که دارید خود را خلاص کنید. زمان اکنون است.

به جوامع ایرانی در کشورهای مختلف اروپا، کانادا همه جا.ما یک هدف و یک آرمان واحد داریم. آزادی ایران، آزادی مردم ایران و بنا کردن آزادی و دموکراسی و تنها یک سازمان وجود دارد. تنها یک سازمان که بتواند یک آینده دموکراتیک را بنا بگدارد. فداهایی را که بایستی انجام بدهد و این سازمان سازمان مجاهدین خلق ایران است به رهبری مریم رجوی.

 

اجرای سرود ای ایران ای مرز پر گهر

 

 

مریم رجوی: ایران را پس می‌گیریم

با تبریک به‌مناسبت میلاد آفتاب آرمیده در خراسان، هشتمین پیشوای اسلام پیشرو در برابر جباران، امام رضا علیه السلام.
هم‌میهنان عزیز،
میهمانان و شخصیت‌های محترم، 
اشرف ۳ به همه شما خوش آمد می‌گوید.
۲۰ ماه پیش این جا قطعه زمینی بود که در آن هیچ چیز وجود نداشت. اما با دست‌های مجاهدین، با زحمت و کوشش بسیار، اشرف۳ برپا و شکوفا شده است. مقصد ما اما تهران است، تهران آزاد شده از اشغال آخوندها.
اگرچه آخوندها میهن ما را ویران کردند. اما ما ایران را پس می‌گیریم و این زیباترین وطن را دوباره می‌سازیم. 
ما این سفر را از ۳۰ خرداد آغاز کردیم از آن نقطه که مسعود رجوی، یک مقاومت ریشه‌دار و پایدار را در برابر استبداد مذهبی برپا کرد. شورای ملی مقاومت را تاسیس کرد و ارتش آزادی‌بخش ملی ایران را برپا نمود.
حالا اشرف۳ در امتداد سفری است که سرتاسر آن آغاز کردن، از نو ساختن و زنده‌ کردن است. در این سفر از ده سال پایداری خونین در اشرف محاصره ‌شده عبور کردیم و از چهار سال ایستادگی در قتلگاه لیبرتی.
حالا این فصل دیگری از راهپیمایی بزرگ به‌سوی آزادی است، به‌سوی ایران آزاد؛‌ به‌سوی مقصدی با شکوه‌ و البته با رنج بسیار و با رود خروشان خون شهیدان. 
مسعود رجوی در نخستین سالگرد مقاومت گفت: وقتی مقاومت ما پیروز شود، یکی از بزرگترین موانع انقلابات معاصر و بلکه مهم‌ترین عامل انحراف و اضمحلال آنان که همانا تجاوز به حریم مقدس آزادی تحت انواع و اقسام بهانه‌هاست، از میان برداشته می‌شود. احیای مقوله آزادی همانا احیای بشریت و انقلابات مغلوب است. 
برای این‌که یک خلق، آزادی خود را قدر بشناسد، نهایتاً بایستی خود، خود را آزاد کند... هرکس تنها خودش می‌تواند خویشتن را از بند جبر و ستم آزاد کند و ما دقیقاً به همین دلیل مسئول به‌پیش بردن خط قیام عمومی برای آزادی خلق و میهنمان هستیم.

حکومت آخوندها نه راه پیش دارد و نه راه پس!( جزئیات بیشتر در سایت مریم رجوی)

گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- ۲۲تیر۱۳۹۸

 

 

 

 خانم مریم رجوی هم‌اکنون سخنرانی خود را شروع کردند.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت سخنان خود را با تبریک به‌ مناسبت میلاد آفتاب تابان خراسان امام رضا (ع) شروع کرد.

خانم رجوی گفت: بیست ماه پیش اینجا قطعه زمینی بود که در آن هیچ چیزی وجود نداشت اما با دستهای مجاهدین با زحمت و کوشش بسیار اشرف ۳ برپا و شکوفا شده است.

مقصد ما اما تهران است تهران آزاد شده از اشغال آخوندها اگر‌ چه آخوندها میهن ما را ویران کردند اما ما ایران را پس می‌گیریم و این زیباترین وطن را دوباره می‌سازیم.

 

 خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران هم‌اکنون وارد سالن اجلاس شد.

طنین شعار ایران مریم آزادی سالن را پر کرده است.

 

 

 

 

اجلاس بزرگ مقاومت ایران در اشرف ۳ با سخنرانی افتتاحیه خواهر مجاهد فهیمه اروانی شروع شد.

سپس فیلمی از کانون‌های شورشی در شهرهای بپا خاسته میهن پخش شد.

خواهر مجاهد فهیمه اروانی

خواهر مجاهد فهیمه اروانی

 

 گردهمایی سالانه مقاومت ایران امروز شنبه ۲۲تیر۹۸ در اشرف ۳ برگزار شد. این گردهمایی با عنوان «ایران آزاد» در حمایت از حمایت از قیام و مقاومت مردم ایران با حضور خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت و با شرکت صدها تن از سیاستمداران و دولتمردان بین‌المللی و هیأت‌های قانونگذاران و شخصیت‌های برجسته از ۵قارهٔ جهان برگزار شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bfd208d4-295c-4549-9d82-8837867ff06b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات