728 x 90

گرامی‌داشت خاطره دکتر محمد مصدق توسط کانون‌های شورشی مجاهدین در شهرهای ایران – گزارشهایی از تهران، تبریز، زاهدان، ایلام، بندر انزلی، اهواز، اصفهان، شهرکرد، سمنان، دزفول، مشهد، کرج، شیراز،قم، زنجان و خوزستان

گرامیداشت یاد دکتر مصدق فقید توسط کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای ایران
گرامیداشت یاد دکتر مصدق فقید توسط کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای ایران

گزارشی از فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران در گرامی‌داشت دکتر محمد مصدق در سالگرد درگذشت این رهبر و مظهر اراده سیاسی ملت ایران در شهرهای میهن اسیر

نصب پوستر دکتر محمد مصدق و مسعود رجوی در تهران، تبریز و زاهدان

اعضای کانون شورشی ۴۴۹ تهران به‌ مناسبت سالگرد در گذشت دکتر محمد مصدق اقدام به نصب پوستری از ایشان و رهبر مقاومت مسعود رجوی کردند. در پوستر نصب شده توسط این کانون شورشی جمله «مسعود رجوی: ما مشعل کوچک خان و مشعل مصدق را هر چه محکمتر در دست خواهیم فشرد« به چشمی می‌خورد.

در تبریز نیز اعضای کانون‌های شورشی با نصب پوسترهای دکتر مصدق و مسعود رجوی با زیر نویس «مسعود رجوی: مصدق، مظهر اراده سیاسی یک ملت مستقل و آزاد بود» یاد این رهبر ملی را گرامی داشتند.

اعضای کانون شورشی ۵۵۵ زاهدان نیز پلاکاردی حاوی پوسترهای دکتر محمد مصدق و مسعود رجوی و جمله مصدق مظهر اراده سیاسی یک ملت مستقل و آزاد بود را در گرامی‌داشت یاد دکتر محمد مصدق برافراشتند.

 

 

نصب پوستر در ایلام، بندر انزلی، خوزستان، کرج، کرمانشاه، تهران، اهواز و اصفهان

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید موسی نعمتی نیز در گرامی‌داشت خاطره دکتر مصدق اقدام به نصب پوستر ایشان و مسعود رجوی در ایلام کردند.

در بندر انزلی نیز اعضای کانون‌های شورشی تراکت « مسعود رجوی: ما مشعل کوچک خان و مشعل مصدق را هر چه محکمتر در دست خواهیم فشرد» را در گرامی‌داشت خاطره دکتر مصدق برافراشتند.

اعضای کانون شورشی ۷۰۱ نیز تراکت « نه آخوند نه قزاق مصدق روحت شاد را در خوزستان برافراشتند.

همچنین اعضای کانون‌های شورشی در کرج، تهران، کرمانشاه، با برافراشتن تراکت یا پوستر خاطره دکتر مصدق فقید را گرامی داشتند.

اعضای کانون شورشی ۲۱۱ تهران نیز با حضور و گل گذاری بر مزار یار و وزیر خارجه صدیق دکتر مصدق، دکتر حسین فاطمی ضمن ادای احترام به این شهید وطن خاطره رهبر فقید نهضت ملی ایران را گرامی داشتند. یکی از اعضای این کانون شورشی در پیامی گفت « ما مشعل کوچک خان و مشعل مصدق را هر چه محکمتر در دست خواهیم فشرد

اعضای یکی از کانون‌های شورشی اهواز نیز با دیوارنویسی شعار نه آخوند نه قزاق مصدق روحت شاد خاطره دکتر محمد مصدق رهبر نهضت ملی ایران را گرامی داشتند.

در تهران و اصفهان نیز اعضای کانون‌های شورشی اقدام به نصب پوسترهایی از دکتر محمد مصدق و مسعود رجوی با زیر نویس سلام بر مصدق درود بر رجوی در اماکن مختلف کرده یاد این رهبر بزرگ را در سالگرد فقدانش گرامی داشتند.

 

 

گرامی‌داشت یاد دکتر مصدق فقید در تهران، کرج، شهرکرد، سمنان

اعضای کانون شورشی ۷۱۰ تهران نیز با نصب پوسترهایی از دکتر مصدق و مسعود رجوی در اماکن مختلف شهر، یاد این رهبر نهضت ملی ایران را گرامی‌داشتند.

اعضای کانون شورشی ۲۹۵ تهران نیز با نصب پوستر یاد دکتر محمد مصدق فقید را گرامی‌داشتند.

همچنین اعضای کانون‌های شورشی در تهران، شهرکرد و سمنان نیز یاد دکتر محمد مصدق را با نصب پوستر و تراکتهایی هم‌چون «نه آخوند نه قزاق مصدق روحت شاد» گرامی داشتند.

 

 

نصب تراکت و دیوارنویسی در تهران، قم، زاهدان، دزفول، مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، زنجان و خوزستان

در تهران اعضای یکی از کانون‌های شورشی با نصب جمله‌هایی از مسعود رجوی مانند: ما مشعل کوچک خان و مشعل مصدق را هر چه محکمتر در دست خواهیم فشرد – مصدق مظهر اراده سیاسی یک ملت مستقل و آزاد بود، یاد رهبر فقید نهضت ملی کردن صنعت نفت ایران را گرامی داشتند.

در قم نیز اعضای کانون‌های شورشی با نصب تراکت درود بر ارتش آزادیبخش ایران – نه ملا نه قزاق روحت شاد مصدق، یاد این رهبر ملی را در سالگرد فقدانش گرامی داشتند.

در زاهدان نیز کانون‌های شورشی با دیوارنویسی شعار نه آخوند نه قزاق مصدق روحت شاد خاطره این رهبر ملی را گرامی داشتند.

اعضای کانون‌های شورشی در دزفول، مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، زنجان و خوزستان نیز با دیوارنویسی شعار سلام بر مصدق درود بر رجوی – سازمان مجاهدین ادامه دهنده راه مصدق – سلام بر مصدق درود بر رجوی و... یاد دکتر مصدق فقید را گرامی داشتند.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e2fd722-34da-49b1-aa0f-5c80cf269d88"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات