728 x 90

مایک پمپئو:‌ تحریمها برای مقابله با فعالیتهای شرورانه رژیم ایران است

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی بر تشدید تحریمها علیه رژیم ایران تأکید کرد:

وزیر خارجه آمریکا گفت: «وقتی چهارم نوامبر برسد یک مجموعه قوانین اساساً متفاوتی علیه فعالیتهای اقتصادی رژیم ایران اجرا می‌شود. این یک روز بزرگ و مهم است. شما می‌توانید ببینید که بسیاری کشورها پیش از این اقداماتی اتخاذ کردند که از ایران خارج شوند. من فکر می‌کنم آنها نه فقط جدیت تحریمهای ایالات متحده را درک می‌کنند بلکه به این درک می‌رسند که این فعالیت دقیقاً حمایت از همان نوع فعالیت شرورانه‌ای است که رئیس‌جمهور ترامپ از اولین روزی که به قدرت رسید درباره آن صحبت می‌کرد. چه این فعالیتها تأمین موشک برای حوثیها برای شلیک به فرودگاهها در کشورهای خلیج‌فارس باشد یا فعالیت شبه‌نظامیان شیعه علیه منافع آمریکا باشد یا سوءقصد در قلب اروپا باشد.

من فکر می‌کنیم جهان درک می‌کند چالشها با رژیم ایران بسیار بزرگتر از آن چیزی است که در برجام هست.»

 

وعده‌های جان کری به ظریف بی‌سابقه است

خبرنگاری در مورد دیدارهای کری با ظریف پرسید. وزیر خارجه آمریکا گفت: اقدام آقای کری بی‌سابقه است. او به رژیم ایران، بزرگترین دولت حامی تروریسم گفته بگذارید تا دولت ترامپ کنار برود.

وزیر خارجه آمریکا بار دیگر به اقدامات بی‌ثبات کننده رژیم ایران در دیگر کشورها اشاره کرد و گفت نیروهای وابسته به سپاه به کنسولگری آمریکا در بصره عراق آسیب زدند.

 

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا ۲۳شهریور۹۷ در یک توئیت اعلام کرد:

جان کری ملاقاتهای غیرقانونی با رژیم بسیار متخاصم ایران داشته که تنها می‌تواند در خدمت تضعیف کار بزرگ ما و به ضرر مردم آمریکا باشد. او به آنها گفته است منتظر به‌سر آمدن دوران دولت ترامپ باشید! آیا او تحت قانون ثبت عناصر خارجی ثبت نام شده است؟ این بد است!

 

همزمان سارا پیلین کاندیدای معاون ریاست‌جمهوری در زمان مک‌کین در انتخابات سال ۱۳۸۳جان کری وزیرخارجه سابق آمریکا را به‌خاطر ارتباطاتش با جواد ظریف، خائن خطاب کرد که قبول کرده است به‌طور مخفیانه با رژیم ایران برای کنار زدن ترامپ کار کند.

اشاره سارا پیلین به یک مصاحبه رادیویی جان کری بود که پذیرفته است ۳-۴نوبت با جواد ظریف گفتگو داشته است.

 

رژیم ایران ریاکار است

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا رژیم ایران را یک رژیم ریاکار دانست که سنگ دفاع از مسلمانان را به سینه می‌زند اما در قبال سرکوب مسلمانان در چین سکوت کرده است.

 

حساب توئیتری مایک پمپئو ۲۳شهریور۹۷

مایک پمپئو: خامنه‌ای تصور رهبری جهان اسلام را دارد اما رژیم او در مقابل آزار و بازداشت صدها هزار شهروند مسلمان توسط چین که بزرگترین خریدار نفت ایران است، سکوت کرده است.

مایک پمپئو در پایان توئیت خود هشتگ #رژیم_ریاکار را به فارسی نوشته است.

اشاره وزیر خارجه آمریکا به گزارش جدید روزنامه نیویورک تایمز از بدرفتاری چین با مسلمانان و سکوت رژیم ایران است.

در گزارش نیویورک تایمز آمده است:‌ هزاران مسلمان اویغور تحت فشارهای سرکوبگرانه هستند تا دست از عقاید خود بردارند. دهها سال است که چین برای محدودکردن اسلام در سین کیانگ، منطقه‌یی تقریباً به وسعت آلاسکا که بیش از نیمی از جمعیت ۲۴میلیون نفر آن مسلمان هستند، تلاش می‌کند.

 

فراخوان وزارت‌خارجه آمریکا به آزادی زندانیان سیاسی در ایران

وزارت‌خارجه آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد:‌ حدود ۸۰۰نفر در ایران به‌دلیل انجام فعالیتهایی منطبق با حقوق انسانی خود در زندان هستند.

این وزارتخانه خواستار آزادی همه زندانیان سیاسی در ایران شد.

وزارت‌خارجه آمریکا از جامعه بین‌المللی خواسته رژیم ایران را به‌خاطر نقض حقوق مردم مورد حسابرسی قرار دهند.


بیشتر بخوانید

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/251039c3-0c5e-4821-8b1a-4a3f9e8db510"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات