728 x 90

سوز و گداز ظریف در اجلاس مونیخ از موقعیت بین‌المللی مجاهدین

جواد ظریف در مصاحبه با خبرنگاران  در مونیخ
جواد ظریف در مصاحبه با خبرنگاران در مونیخ

در کنفرانس مونیخ فضیحت تروریسم آخوندی در خاک اروپا گریبان جواد ظریف را گرفت.

جواد ظریف که توسط خبرنگاران در مورد تحریم‌های اروپا علیه رژیم به‌خاطر اقدامات تروریستی حکومت آخوندی به سؤال کشیده شده بود برای فرار از مسئولیت بمب‌گذاری و ترورها به تکرار دروغهای پیشین در توجیه اقدامات تروریستی رژیم پرداخت. جواد ظریف علیه مجاهدین افسار پاره کرد و گفت: آمریکا به دوستان اشتباه گوش می‌دهد ما هنوز هستیم. آنچه روشن است این است که کسانی از ۲۰۱۲ در لیست تروریسم اروپا بوده‌اند و چه شد که یک شبه آنها از لیست تروریستی بیرون کشیدند؟... در ۱۹۹۸ آمریکا سازمان مجاهدین خلق را در لیست تروریستی قرار داد و در ۲۰۱۲ آنها را از لیست خارج کردند.

 

جواد ظریف در واکنش به کارزار مقاومت ایران در ورشو و تظاهرات هموطنانمان همزمان با اجلاس ورشو گفت: رودی جولیانی روز گذشته برای مجاهدین صحبت کرد. جان بولتون عصبانی است زیرا که به مجاهدین وعده داد که در ۲۰۱۹ در ایران با آنها جشن می‌گیرد اما آنها هنوز در پاریس هستند. جان بولتون در مراسم سالیانه مجاهدین سخنرانی می‌کند.

 

روز ۲۸بهمن ایرانیان و پشتیبانان مقاومت علیه حضور وزیر خارجه فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ تظاهراتی در این شهر برگزار کردند. آنها خواستار اخراج جواد ظریف از این کنفرانس بودند. ایرانیان تأکید کردند جواد ظریف عضو شورای امنیت رژیم است و در همه تصمیمات تروریستی و جنایتکارانه رژیم دست دارد از جمله طرح تروریستی برای بمب‌گذاری در گردهمایی مقاومت در پاریس.پشتیبانان مقاومت در تظاهرات خود خواستار تبعیت جامعه جهانی از ۸خواسته مقاومت ایران شدند که پیش از این توسط مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران اعلام شده بود. این خواسته‌ها عبارت بودند از:

۱- قرار دادن تمامیت سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات آخوندها در لیست تروریستی وزارت‌خارجه آمریکا و اتحادیه اروپا
۲- اخراج مزدوران اطلاعات آخوندها و نیروی تروریستی قدس از آمریکا و اروپا
۳- ارجاع پرونده نقض حقوق‌بشر ایران به شورای امنیت
۴- ارجاع پرونده قتل‌عام زندانیان سیاسی به دادگاه جنایی بین‌المللی
۵- اخراج رژیم نامشروع آخوندها از ملل ‌متحد و به‌رسمیت شناختن نمایندگی مقاومت عادلانه مردم ایران
۶- اخراج قاطعانه فاشیسم دینی حاکم بر ایران و نیروهای آن از سوریه، عراق، یمن، لبنان و افغانستان
۷- واداشتن حکومت عراق به پرداخت مابه ازای دارایی‌ها، تجهیزات و تسلیحات و قرارگاههای سازمان مجاهدینو ارتش آزادیبخش ملی ایران
۸- به‌رسمیت شناختن حق مقاومت مردم ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی حق مردم ایران برای دستیابی به‌آزادی و برابری و حق مردم ایران برای برقراری حاکمیت مردم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1e01fe4-9536-4cef-9c64-0584dceb64cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات