728 x 90

روزنامه حکومتی رسالت: هایکو ماس برای تکرار حرف‌های ترامپ به تهران آمده است

هایکو ماس وزیر خارجه آلمان
هایکو ماس وزیر خارجه آلمان

روزنامه حکومتی رسالت با حمله به سیاست‌های آخوندی روحانی درباره سفر وزیر خارجه آلمان به تهران از جمله نوشت:‌ هایکو ماس برای «ماستمالی» برجام و تکرار حرف‌های ترامپ به تهران آمده است. او قبل از آمدن گفته بود قرار است بروم تهران، نگرانی اروپا از قدرت موشکی را به اطلاعات مقامات ایران برسانم!

 

وزیر خارجه ما یا رئیس‌جمهور ما چه می‌خواهد به او بگوید که وی نداند. لابد می‌خواهند بگویند ما نگران حضور ناوگان آمریکا و ناتو در خلیج‌فارس نیستیم! از پادگانهای نظامی ناتو و آمریکا در دور تا دور ایران نگران نیستیم، اما نگرانی شما را درک می‌کنیم و سعی می‌کنیم نگرانی شما را رفع کنیم! یکی نیست در دستگاه دیپلماسی ما از موضوع مذاکره، فایده مذاکره و چند و چون آن سخن بگوید و به افکار عمومی پاسخ دهد چرا دستگاه دیپلماسی کرکره دیپلماسی عمومی را پایین کشیده و به دشمن جرأت داده از این مزخرفات بگوید.

 

آلمان که یک ضلع مذاکره برجامی بوده، به هیچ‌یک از تعهدات برجامی عمل نکرده و حتی از دادن بنزین هواپیمای وزیر خارجه ما در این کشور پرهیز می‌کند، چگونه رویش می‌آید با پُرررویی تمام از این حرفها بزند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12296ea6-812b-4644-b3c6-0f4c2dcda713"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات