728 x 90

دادستان کل رژیم: اینس‌تکس فرزند معلول برجام است؛ مسئولان این ولد را به دامان نگیرند

اینستکس فرزند معلول برجام است
اینستکس فرزند معلول برجام است

 

محمدجعفر منتظری دادستان کل رژیم آخوندی روز سه‌شنبه ۱۱تیر ۹۸ اینس‌تکس را فرزند معلول برجام نامید و گفت که مسئولان این ولد را به دامان نگیرند

وی افزود: اروپا می‌خواهد این فرزند معلول را به ما تحمیل کند ولی ان‌شاالله مسئولانمان‌ این ولد معلول برجام را به دامن نگیرند.

 

از سوی دیگر، احمد خرم وزیر راه سابق رژیم روز دوشنبه ۱۰تیرماه نسبت به خروج از برجام هشدار داد و با نگرانی گفت:‌ ساختار نظام بین‌الملل بدعهدی را با هیچ متر و معیاری نمی‌پذیرد. باید در نظر بگیریم، ما در شرایط تحریم قرار داریم و اقتصادمان رکود را به‌معنای واقعی کلمه حس می‌کند. خب! در چنین شرایطی با کنار گذاشتن برجام آیا وضع‌مان بدتر نخواهد شد که قطعاً پاسخ این سؤال «بله» است. تحریم‌ها باعث شده تا سفره‌های مردم روزبه‌روز کوچکتر شود و مردم حتی در خرید مایحتاج اولیه خود مشکل داشته باشند. کار به جایی رسیده است که بخش زیادی از مردم زیرخط فقر مطلق و همچنین عده کثیری هم روی خط فقر روزگار سپری می‌کنند.

وی بدون اشاره به این‌که منظور از تحت تاثیر قرار گرفتن مردم در اثر افرایش روزانه مشکلاتشان چیست، افزود:

به هرحال مردم وقتی مشکلات‌شان روزبه‌روز بیشتر می‌شود، امکان دارد تحت‌تاثیر قرار بگیرند. به همین دلیل، اصرار دارم که چهره‌های شاخص و تحلیلگر باید با مردم سخن بگویند و جامعه را از آنچه در کشور اتفاق می‌افتد، مطلع کنند.

خرم همچنین با زیر ضرب بردن باند دلواپسان اضافه کرد: گروهی که از چند سال پیش با عنوان دلواپسی شناخته می‌شوند،‌ اصولاًًًً نمی‌توانند نه آرامش را و نه هر نشانه‌ای از موفقیت را برتبابند. به نظر م این گروه در هر شرایطی به رفتارهای هزینه‌ساز خود ادامه خواهند داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9193ba20-66b2-4497-864e-2fc7a3766405"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات