728 x 90

تظاهرات کارگران فولاد در خیابانهای اهواز - تظاهرات در تهران به حمایت از کارگران فولاد اهواز + فیلم

کارگران فولاد اهواز از اولین ساعتهای صبح روز چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷ دوازدهمین روز تجمع خود را در مقابل استانداری رژیم در اهواز شروع کردند.

کارگران سپس تظاهرات خود را به خیابانهای شهر اهواز کشاندند.

کارگران در مسیر تظاهرات خود شعار می دادند.  

همزمان با تظاهرات کارگران فولاد اهواز در تهران نیز جمعی از مردم به حمایت از کارگران فولاد راهپیمایی کردند و شعار می دادند: اهواز شده فلسطین مردم چرا نشستید

تظاهرات در تهران به حمایت از کارگران فولاد اهواز

یادآوری می شود که کارگران فولاد اهواز  سه شنبه ۲۹ آبانماه یازدهمین روز اعتصاب و تظاهرات خود را در مقابل استانداری رژیم و با وجود حضور گسترده مأموران انتظامی و امنیتی برگزار کردند.

نیروهای سرکوبگر یگان ویژه عملیات نیروی انتظامی به همراه تعداد زیادی لباس‌شخصی که در گروه ملی فولاد اهواز مستقر شده بودند به بهانه این‌که استاندار و سایر مقامات استان برای شنیدن صحبتهای کارگران به شرکت می‌آیند مانع از خروج کارگران از شرکت می‌شدند.

اما کارگران گروه ملی فولاد دست به مقاومت‌زده و با جمعیت خروشانی که از بهم پیوستن کارگران به‌وجود آمده بود، نیروهای سرکوبگر رژیم را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

 

کارگران با خروج از شرکت و حرکت به سوی استانداری خوزستان اعلام کردند هم‌چون روزهای گذشته در مقابل استانداری خوزستان تجمع می‌کنند و اگر کارگزاران رژیم خواهان حضور در جمع کارگران هستند به آنجا بیایند.

یکی از کارگران در سخنرانی‌اش گفت ما دیگر گفتاردرمانی نمی‌خواهیم. ما حرکت و کار مشخص می‌خواهیم.کارگران فولاد اهواز تلویزیون آخوندی را که به کارگران توهین کرده بود، به‌شدت محکوم کردند.

حضور خبرنگار سیمای آزادی از کانونهای شورشی در تظاهرات کارگران قهرمان گروه ملی صنعتی فولاد اهواز چهارشنبه۳۰آبان ۹۷

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ed00492-672b-4acc-9224-22225bb80c06"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات