728 x 90

بیانیه اعضای مقاومت ایران و نمایندگان و اعضای جوامع ایرانی در اروپا،آمریکا و استرالیا(پشتیبانان مجاهدین خلق ایران)

بیانیه اعضای مقاومت ایران و نمایندگان و اعضای جوامع ایرانی در اروپا،آمریکا و استرالیا (پشتیبانان مجاهدین خلق ایران) امضا کنندگان مجموعا ۱۸۲۵نفر

آبان ۱۳۹۸

بنگاه سخن‌پراکنی «فخیمه» در خدمت فاشیسم دینی حاکم بر ایران

استبداد دینی حاکم بر ایران با کابوس سرنگونی روبه‌روست. این رژیم ناتوان از مقابله با اعتراضها و خیزشهای مردمی، گسترش فعالیت‌های کانون‌های شورشی، شدت یافتن تحریم‌های بین‌المللی و استمرار قیامهای مردم عراق و لبنان، در گرداب بحرانهای بی‌علاج دست و پا می‌زند. در چنین شرایطی، بی‌بی سی که مردم ایران آنرا «آیت‌الله بی‌بی‌سی» لقب داده‌اند. با پخش اکاذیب و اراجیف تکراری گشتاپوی آخوندها علیه مقاومت مردم ایران، به مدد رژیم محتضر می‌شتابد. رویکردی که اتحاد عمل بی‌بی سی با آخوندهای مرتجع و دربار شاه خائن علیه دولت ملی مصدق را تداعی می‌کند و یادآور زمینه‌سازی و مشارکت در کودتای ننگین ۲۸مرداد در سال ۱۳۳۲با میدان دادن به ” شعبان بی‌مخ “ و سایر تیغ کشان و چماقداران است.

 

برنامه‌های بی‌بی‌سی جهانی، رادیو بی‌بی‌سی۴، سایتهای تابعه و بخش لجن‌پراکنی فارسی تحت عنوان «ممنوعیت سکس در سازمان مجاهدین» که از روز ۱۶آبان ۹۸ علیه اشرف۳ و مجاهدین شروع شد، نان قرض دادن وقیحانه و کثیف به رژیم ولایت فقیه است. هیچ ایرانی شرافتمند و میهن‌پرست این اراجیف آخوند پسند را برنمی‌تابد. لجن‌پراکنی نفوذیها، بچه‌جلادان، چماقداران و اصلاح‌طلبان نظام از بلندگوی ” آیت‌الله بی‌بی‌سی“ علیه مجاهدین و مقاومت پر رنج و خون مردم ایران جز لعنت و نفرت و انزجار برنمی‌انگیزد.

 

برخلاف ادعای کذب بی‌ بی سی، درهای اشرف۳ به روی همه آزادیخواهان و همه انسانهای شریف و همه خبرنگاران بی‌طرف باز است. در تابستان امسال بیش از ۳۵۰ شخصیت شناخته شدهٔ سیاسی از ۴۷کشور جهان به مدت ۵روز همراه با خبرنگاران در اشرف۳ حضور داشتند و در گردهمایی‌ها و نشستهای مختلف با رزمندگان آزادی ایران دیدار و گفتگو کردند.

 

مجاهدین در ملاقات و گفتگوی طولانی با خبرنگار بی‌ بی سی در ۱۸مهر ماه در اشرف۳ به او گفتند که می‌تواند هر چند روز که بخواهد بازدید کند و به همه جا برود و با هر کس که بخواهد به تنهایی گفتگو کند. اما مجاهدین حاضر نیستند با کسانی در یک برنامه ظاهر شوند که کارشان جمع‌آوری اطلاعات و کمک به رژیم ایران برای اقدامات تروریستی علیه مجاهدین است.

ما این تصمیم مجاهدین در مورد مصاحبه نکردن با بی‌بی‌سی را شایان تحسین می‌دانیم. هم‌چنانکه رزمندگان مقاومت ضدفاشیستی در فرانسه، آلمان، انگلستان و آلبانی در جنگ جهانی دوم حاضر نبودند در کنار همکاران گشتاپو قرار بگیرند. جیره‌خواران اطلاعات آخوندها، سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس که ماسک «اعضای سابق» مجاهدین به چهره زده‌اند، در جنایتهای رژیم سهیم هستند و باید در مقابل عدالت قرار بگیرند.

 

اگر بی‌ بی سی بی‌طرف بود، قطعاً به اسناد و سوابق مزدوران گشتاپوی دینی که مجاهدین در اختیارش قرار دادند، توجه می‌کرد. اسنادی که به‌سادگی در اینترنت نیز در دسترس است. اگر بی‌ بی سی بی‌طرف بود، به‌جای قرار گرفتن در کنار آخوندهای حاکم و تکرار دعاوی آنها علیه مجاهدین مختصری هم به فعالیت‌های فزاینده کانونها و جوانان شورشی در ایران می‌پرداخت. اما ۴۰سال است که خلق ایران و مجاهدین خلق مقاومت می‌کنند و خون می‌دهند و بی‌ بی سی بر پیکر آنها لگد می‌زند و بر زخمهایشان نمک می‌پاشد. این بنگاه عملاً تسهیل کننده سرکوب و اعدام و کشتار در ایران و امدادرسان دستگاه تبلیغاتی رژیم آخوندهاست.

 

ما اشرف۳ و رزم‌آوران ارتش آزادیبخش را بزرگترین سرمایه ملی برای سرنگونی رژیم آخوندی و استقرار آزادی و حاکمیت مردمی می‌دانیم. اشرف به عموم مردم ایران تعلق دارد. ما حفاظت فیزیکی و سیاسی از آن را وظیفهٔ ملی و میهنی ایرانیان می‌دانیم. ما از سازمان مجاهدین می‌خواهیم با قاطعیت با ورود افرادی که به هر نحو در ارتباط با رژیم ایران قرار دارند به اشرف ۳تحت هر عنوان که باشد، مخالفت کنند. ما مجامع بین‌المللی و سازمانها و شخصیتهای مدافع حقوق‌بشر و آزادی بیان را فرا می‌خوانیم تا زمینه‌سازی برای سرکوب و تروریسم و خدمت به فاشیسم دینی را محکوم کنند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84156a40-ce69-4d63-a1f3-8bf926282f8c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات