728 x 90

اعتراف پاسدار سعید قاسمی به استفاده پاسداران از پوشش هلال احمر و رابطه با القاعده

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

مقاومت ایران همواره نقش هلال احمر و دستگاههای به ظاهر مدنی را در سرکوب و تروریسم افشا کرده است.

پاسدار سرتیپ سعید قاسمی روز ۲۶فروردین ۱۳۹۸ برای اولین بار اعتراف کرد که سپاه پاسداران در بوسنی تحت عنوان هلال احمر عمل می‌کرده و با القاعده در ارتباط بوده است. متعاقباً سپاه پاسداران و هلال احمر رژیم آخوندی در وحشت از عواقب بین‌المللی فاش شدن این واقعیت آنهم از زبان پاسداری که مدتها در بوسنی حضور داشته، به‌طور ناموفقی درصدد تکذیب و رفع و رجوع اظهارات پاسدار قاسمی بر آمدند. اظهاراتی که روز ۲۸فروردین، توسط پاسدار حسین الله کرم سرکرده باند موسوم به انصار حزب‌الله بار دیگر مورد تأیید قرار گرفت.

 

مقاومت ایران طی چهار دهه گذشته بارها فاش کرده که این رژیم چگونه هلال احمر و دیگر دستگاههای به ظاهر مدنی را در خدمت سرکوب داخلی و صدور تروریسم و چپاول اموال مردم به کار گرفته است. هلال احمر همواره ابزار دست سپاه پاسداران در دست اندازیهای جنایتکارانه و تروریستی‌اش به کشورهای منطقه بوده است.

 

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران در سخنان خود در همبستگی با سیل‌زدگان در ۱۷فروردین ۱۳۹۸ هلال احمر را ابزاری برای صدور ارتجاع و تروریسم توصیف کرد و گفت «شهرداری‌ها، نهادهای امنیتی و بنگاههای چپاول اند. استانداریها برای تأمین امنیت رژیم اند. هلال احمر برای صدور ارتجاع و تروریسم است. کمیته امداد برای سوریه و افغانستان است و تمامی نهادهای امکانات کشور هیچ‌یک برای حفاظت از مردم نیست، بلکه برای حفظ رژیم ولایت فقیه است»،

 

سازمان مجاهدین خلق ایران در اطلاعیه‌یی در ۱۳مرداد ۱۳۶۶ تحت عنوان «افشای جزئیات و عوامل طرح تروریستی و آشوبگرانه‌ٔ رژیم خمینی در مکه» که باعث کشته شدن صدها تن از حجاج شد نوشت: رژیم آخوندها برای اجرای این طرح بسیاری از سردمداران و مقامات مهم رژیم از جمله تعدادی از وزرا، سرکردگان سپاه، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، و یوسف وحیدی دستجردی رئیس هلال احمر را به مکه اعزام کرده است.

 

مقاومت ایران پیش از این، یک نامه سری از شورای عالی امنیت رژیم خطاب به نوربالا رئیس هلال احمر در ۳۰فروردین ۱۳۸۲ را فاش کرد که نشان می‌دهد هلال احمر چیزی جز آلت دست سپاه پاسداران و نیروی قدس نیست. این نامه که امضای علی ربیعی دبیر اجرایی شورای عالی امنیت را داشت تصمیمات «شورای سیاستگذاری عراق که به تایید» خاتمی رئیس جمهور ارتجاع رسیده بود را به رئیس هلال احمر ابلاغ می‌کند که بر اساس آن «نیازمندیهای فوری مردم عراق توسط نیروی قدس مشخص» و «هلال احمر مسئول جمع‌آوری کمکهای مردمی» می‌شود و«کمکها با هماهنگی نیروی قدس به داخل عراق منتقل خواهد شد».

 

مقاومت ایران در اطلاعیه ۲۹فروردین۱۳۸۳ اعلام کرد «روز ۱۷فروردین، شوشتری‌زاده رئیس هلال احمر رژیم به‌دستور خامنه‌ای به همراه یک اکیپ وزارت اطلاعات و نیروی قدس تحت عنوان هلال احمر، از تهران به کربلا و بغداد رفت».

 

در اطلاعیه ۹فروردین ۱۳۹۴ مقاومت ایران اعلام کرد «یکی از طرح‌های نیروی قدس برای باز کردن راه ورود به یمن فعال کردن هلال احمر رژیم بود تا در پوش کمکهای انسان‌دوستانه و ایجاد بیمارستان و رساندن کمکهای دارویی بتواند راه ورود رژیم به این کشور را باز کند. از این طریق تلاش کرد افرادی را برای شبکه‌های تروریستی خود عضوگیری کند». و در اطلاعیه دیگری در ۴خرداد ۱۳۸۳ از انتقال فرماندهان حوثی بین ایران و یمن با هواپیماهایی تحت پوش کمکهای هلال احمر پرده برداشت.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۹فروردین ۱۳۹۸(۱۸آوریل ۲۰۱۹)

۱۱

-

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ed80b7a-bfed-4d35-a5c8-c97c71c91d88"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات